transport ekonomia/biznes/finanse

Emirates spełniają zobowiązania wobec klientów i zapewniają pewną podróż

03.07.2020 | Emirates
  • Dzięki szybkiemu procesowaniu w ciągu 8 tygodni rozpatrzono niemal 650 000 wniosków o zwrot kosztów podróży
  • Obecne zasady pozwalają klientom na pewne planowanie i rezerwowanie lotów

3 lipca 2020 r. – Warszawa, Polska – W przeciągu ostatnich dwóch miesięcy Emirates rozpatrzyły niemal 650 tys. wniosków. Przewoźnik wywiązuje się z obietnicy i dokonał zwrotu kosztów podróży, które nie odbyły się z uwagi na pandemię Covid-19. Do tej pory miliony klientów Emirates otrzymało już ponad 1,9 mld AED.

W kwietniu Emirates ogłosiły, że przyspieszają procesowanie wniosków o refundację i rozpatrzą je do sierpnia. Mówiono wówczas o niemal pół milionie wniosków. Linie lotnicze zrealizowały swój cel już na początku czerwca, zwiększając ilość procedowanych wniosków z 35 tys. miesięcznie do niemal 200 tys.

- Pandemia to niespodziewane i bezprecedensowe wydarzenie, które wywarło ogromny wpływ na podróżnych i uderzyło w linie lotnicze, a także całą branżę turystyczną. W Emirates zdobywaliśmy zaufanie naszych klientów latami i bardzo je sobie cenimy. To ciężkie czasy dla każdego, jednak zobowiązaliśmy się postąpić wobec naszych klientów uczciwie. Dlatego też zwróciliśmy podróżnym pieniądze i skupiliśmy siły na przyspieszeniu procesu przetwarzania wniosków, które do nas wpływały. Nasz średni czas procesowania zgłoszeń zredukowaliśmy z 90 do 60 dni, a ponieważ wniosków napływa już coraz mniej, oczekujemy, że stale będziemy poprawiać ten wynik. Nadal musimy przeprocesować ponad pół miliona zgłoszeń, ale szacujemy, że zrealizujemy je w perspektywie dwóch miesięcy. Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość i zaufanie, a tych, którzy postanowili zatrzymać bilety albo zmienić termin podróży, z radością będziemy witać na pokładach naszych samolotów – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.

Linie Emirates stale analizują zasady rezerwacji oraz ofertę, by zapewnić klientom większą swobodę i zaufanie podczas planowania i rezerwacji podróży.

Elastyczność i pewność

Linie Emirates aktualnie oferują loty do ponad 50 miast, zapewniając podróżującym połączenia między Bliskim Wschodem, Afryką, Azją i Pacyfikiem, Europą i Amerykami dzięki dogodnym przesiadkom w Dubaju, który, jak niedawno ogłoszono, 7 lipca otwiera się na międzynarodowych gości.

Latem otwierają się granice kolejnych państw, dlatego Emirates rewiduje swoją politykę rezerwacji i oferuje klientom elastyczność i pewność planowania ich podróży.

Klienci którzy kupią bilety przed 31 lipca 2020 na podróż zaplanowaną przed 30 listopada 2020, mogą przy rezerwacji taryfy Flex lub Flex plus, elastycznie wprowadzać zmiany w podróży z powodu ograniczeń połączeń lub w związku z sytuacjami wynikającymi z Covid-19 (zmiany dotyczą wszystkich rezerwacji):

  • Darmowa zmiana daty podróży w tej samej klasie do zarezerwowanego kierunku, albo do/przez Dubaj;
  • Darmowa zmiana rezerwacji na inny kierunek w tym samym regionie, albo do/przez Dubaj;
  • Wydłużony okres ważności biletu - przez 2 lata od daty zakupu;
  • Możliwość wymiany biletu na voucher, który może być użyty na przyszłe podróże z Emirates, z opcją elastyczności przy planowaniu podróży i wybraniu dowolnego terminu.

Klienci Emirates, których podróż została zakłócona przez Covid-19 z uwagi na ograniczenia związane z lotem czy przemieszczaniem się, mogą poprosić o voucher lub zwrot poniesionych kosztów przez formularz online na stronie Emirates, albo za pośrednictwem biur podróży.

Dubaj jest gotowy na powitanie zagranicznych gości od 7 lipca 2020. Tutaj znajduje się więcej informacji odnośnie do wymagań dla odwiedzających Dubaj.

Aktualna siatka połączeń i ofert Emirates dostępna jest pod linkiem: www.emirates.com/wherewefly.

Emirates wprowadziły kompleksowy zestaw środków dla zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa swoich klientów i pracowników na każdym etapie podróży. Więcej informacji na stronie www.emirates.com/yoursafety.

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com