MSL z nagrodą SABRE Awards 2020 EMEA za kampanię „Jutro bez smogu”
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich projektów. Statuetka SABRE przyznana MSL jest jedną z dwóch, które w tym roku trafiły do Polski.
Wśród kilkudziesięciu nagrodzonych w konkursie kampanii wyróżniony został prośrodowiskowy projekt MSL, zrealizowany w Krakowie dla ArcelorMittal Poland, największego producenta stali w Polsce. W ramach antysmogowej kampanii zachęcającej mieszkańców Krakowa do wymiany przestarzałych i wysokoemisyjnych pieców, huta ArcelorMittal w Krakowie przez wiele miesięcy gromadziła likwidowane źródła ciepła, by finalnie przetopić je na stojaki rowerowe, które przysłużyły się rozwojowi ekologicznego transportu rowerowego w mieście.
Jesteśmy wyjątkowo dumni ze zwycięstwa kampanii „Jutro bez smogu” w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA, ponieważ stanowi ono najwyższą formę potwierdzenia słuszności obranego przez nas kierunku i dobrze wykonanej pracy – wyjaśnia Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL w Polsce i szef praktyki przemysłowej w regionie EMEA. Mamy też wielką nadzieję, że nasza kampania spopularyzuje tego typu projekty, w ramach których spółki z sektora przemysłu ciężkiego, zobowiązane prawnie do przestrzegania rygorystycznych wymogów środowiskowych, są gotowe wykonać dodatkowy imponujący wysiłek organizacyjny i finansowy, wykraczający poza ich formalne zobowiązania, na rzecz walki z wielkimi wyzwaniami środowiskowymi – dodaje.
Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” była realizowana w ścisłej współpracy z krakowskim magistratem i wymagała zaangażowania zróżnicowanych grup odbiorców: od mieszkańców wymieniających stare piece i korzystających z miejskiego dofinansowania, przez urzędników, uczestników konkursów i plebiscytów, internautów biorących udział w głosowaniach na najciekawszy projekt czy miejsce, w którym stojaki zostaną postawione, aż po społeczności szkolne i akademickie.
Trwałym efektem projektu jest 350 stojaków rowerowych, które trafiły do krakowskiej przestrzeni miejskiej. Zostały zaprojektowane w Krakowie, nawiązują kształtem do Sukiennic i wyprodukowano je w krakowskiej hucie ze stali pochodzącej z wyeksploatowanych krakowskich pieców. Stal powstała w wyniku transformacji starych pieców na stojaki rowerowe wróciła, by służyć krakowianom w nowej ekologicznej formie, wspierając rozwój transportu rowerowego.
Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” została zrealizowana przez zespół korporacyjno-energetyczny prowadzony przez Marcina Obersztyna w ramach praktyki korporacyjnej MSL zarządzanej przez Łukasza Kowalskiego.
kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
sebastian.stepak@mslgroup.com
Renata Toczyska – Seliga
renata.toczyska-seliga@mslgroup.com
tel: +48 695 893 717
Łukasz Kowalski
lukasz.kowalski@mslgroup.com
informacje o firmie
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.
kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
sebastian.stepak@mslgroup.com
Renata Toczyska – Seliga
renata.toczyska-seliga@mslgroup.com
tel: +48 695 893 717
Łukasz Kowalski
lukasz.kowalski@mslgroup.com
informacje o firmie
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.