nowe produkty/usługi sprawy społeczne technologie media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
W oddziale Banku BNP Paribas osoba głucha dogada się bez problemu – wideorecenzja youtuberki Marty Malinowskiej już dostępna
Od 15 czerwca w każdym z oddziałów Banku BNP Paribas dostępna jest bezpłatnego pomoc tłumacza migowego. Bank poprosił o recenzję swojej usługi ekspertki – popularyzującą polski język migowy w mediach społecznościowych Martę Malinowską oraz osobę głuchą, Ewelinę Polak, prezes Podkarpackiego Stowarzyszenia Głuchych. Wideorecenzja jest już dostępna na kanale Marty Malinowskiej w serwisie YouTube.
Rozmowa osoby głuchej z konsultantem Banku przebiegła płynnie i była swobodna. Pani Ewelina Polak poznała szczegóły dotyczące usługi, którą się zainteresowała i mogła pogłębić swoją wiedzę zadając dodatkowe pytania.
- Wspaniale byłoby, gdyby wszędzie byli pracownicy, którzy ukończyli kurs PJM, ale jesteśmy szczęśliwcami, mając do dyspozycji technologię, która ich zastępuje – komentuje w recenzji Marta Malinowska.
Wideorecenzja przygotowana przez influencerkę zajmującą się PJM i osobę głuchą to nie pierwsza inicjatywa Banku, promująca nową usługę. Bank BNP Paribas jako pierwszy w Polsce udostępnił tłumaczenie komunikatu prasowego w języku migowym, dzięki czemu informacja może trafić do tych, których dotyczy w szczególności. Wersja tradycyjna i ta wyrażona gestami dostępne są pod linkiem: media.bnpparibas.pl.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl