internet polityka media/marketing/reklama

Wybory prezydenckie w Wirtualnej Polsce

WP przygotowuje dwa programy wyborcze. „Wieczór Wyborczy” rozpocznie się w niedzielę, 28 czerwca o godz. 20:50. Gospodarze programu porozmawiają z politykami i ekspertami, sześciu reporterów przedstawi relacje z najważniejszych sztabów. „Poranek Powyborczy” zaplanowano na godz. 8:00 kolejnego dnia.

Wieczór Wyborczy - grafika

„Wieczór Wyborczy” ruszy 28 czerwca o godzinie 20:50 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Program potrwa ok. dwóch godzin, pierwsze 45 minut zostanie wyemitowane również w Telewizji WP. Gospodarzami studia wyborczego będą Marek Kacprzak i Mateusz Ratajczak, komentarze i analizy zbiorą Agnieszka Kopacz i Sebastian Ogórek. Prowadzący w studiu przedstawią wyniki sondażowe, będą łączyć się z reporterami w sześciu najważniejszych sztabach. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Aleksander Kwaśniewski, prof. Antoni Dudek, prof. Renata Mieńkowska-Norkiene, Jacek Żakowski, Marcin Makowski, Hanna Gronkiewicz-Waltz, Leszek Miller.

„Poranek Powyborczy” rozpocznie się 29 czerwca o godzinie 8:00 na Stronie Głównej WP oraz w mediach społecznościowych wydawcy. Udział w programie zapowiedzieli m.in. Bronisław Komorowski, prof. Anna Materska-Sosnowska, prof. Marek Migalski, Borys Budka, Jarosław Gowin, prof. Witold Orłowski i Ilona Łepkowska. Program potrwa ok. półtorej godziny.

Kampanie wyborcze kandydatów są coraz bardziej istotne w świecie online. Podobnie, Wieczór Wyborczy i Poranek Powyborczy są dla nas jednymi z najważniejszych programów przygotowywanych w ciągu roku. W formule stawiamy na interaktywność, pogłębione analizy i znakomitych komentatorów polskiej sceny politycznej – mówi Piotr Mieśnik, p.o. redaktora naczelnego WP.

Mamy najnowocześniejsze studio w polskim internecie. Przygotowujemy w nim cykliczne projekty redakcyjne, jak również produkcje na zamówienie. Poprzednie programy podsumowujące wybory parlamentarne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem widzów. Odtworzyło je 10,2 mln użytkowników – mówi Jacek Amsterdamski, dyrektor video w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska przed wyborami uruchomi w swoich serwisach kampanię edukacyjną na temat zasad bezpiecznego głosowania. Artykuły, bannery i wideoporadnik przypomną Polakom m.in. o konieczności założenia maseczki w lokalach wyborczych. Przez cały weekend wyborczy obok logotypu WP znajdzie się hasło „Głosuj bezpiecznie”.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w maju 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,2 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w maju 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,2 mln Polaków.