nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse
Nowy interfejs i łatwiejsze korzystanie z Google Pay – Bank BNP Paribas aktualizuje aplikację
Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju, aplikacja mobilna Banku BNP Paribas jest regularnie aktualizowana. Klienci mogą już korzystać z GOmobile w wersji 2.3, która zapewnia jeszcze większą wygodę. Bardziej przejrzysty interfejs z listą produktów, spójny z pozostałymi zdalnymi kanałami banku, zapewnia użytkownikom spójne doświadczenia niezależnie od urządzenia. W nowej wersji aplikacji wprowadzono też ułatwienia dla użytkowników Google Pay.
Nowością, która najbardziej rzuca się w oczy, jest odświeżony interfejs aplikacji. Klienci mogą teraz w bardziej intuicyjny sposób przeglądać listę posiadanych produktów i szczegóły na ich temat. Wystarczy kilka ruchów palca, aby wyświetlić informacje o koncie i powiązanych z nim kartach, czy historię transakcji. Można także łatwo zarządzać kartami oraz – w przypadku kart kredytowych – zweryfikować stan punktów w programie mamBONUS. Wykonanie przelewu, zmiana limitów na kartach czy udostępnienie numeru rachunku są teraz bardziej intuicyjne i spójne wizualnie z innymi kanałami zdalnymi. To wszystko usprawnia i przyspiesza korzystanie z GOmobile. Aktualizacja jest sukcesywnie udostępniana użytkownikom.
- Cały czas mocno rozwijamy GOmobile. Dotychczasowa nawigacja nie spełniała już oczekiwań naszych użytkowników, dlatego, by zwiększyć komfort korzystania z aplikacji, zmodyfikowaliśmy jej interfejs i uspójniliśmy go z tym, co klienci znają z innych kanałów. Udostępniamy też w aplikacji szczegóły produktów, które już wcześniej prezentowane były w GOonline. Dzięki temu, niezależnie od kanału, użytkownik dostaje te same informacje – mówi Krzysztof Suchan, dyrektor Departamentu Nowy Bank w Banku BNP Paribas.
Bank usprawnił też proces dodawania karty do usługi Google Pay. Ze względu na bezpieczeństwo i wygodę, płacenie za zakupy smartfonem w ostatnim czasie znacząco zyskało na popularności. Kartę, której chcemy używać do płacenia telefonem, możemy teraz dodać do usługi bezpośrednio z aplikacji GOmobile. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję na ekranie listy produktów lub w „szczegółach karty”.
Nowe możliwości pojawiły się również w ustawieniach powiadomień PUSH. Klienci mogą wybrać, jakie informacje chcą otrzymywać, aby mieć jeszcze większą kontrolę nad swoimi pieniędzmi i wygodniej nimi zarządzać. W zależności od preferencji, mogą wskazać rodzaje transakcji i rachunki, o których chcą otrzymywać powiadomieniem na telefonie. Przejrzysty interfejs pozwala na wybór ustawień zgodnych z potrzebami każdego klienta.
To nie koniec nowości w GOmobile. Bank BNP Paribas już wkrótce wdroży kolejną funkcjonalność, która w znaczący sposób ułatwi zarządzanie prywatnym budżetem oraz analizę wydatków.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl