media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Starcom uznany liderem w Global Media Agency Wave

29.05.2020 | Publicis Groupe

Starcom, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, znalazła się w prestiżowym zestawieniu “The Forrester Wave: Global Media Agencies, Q2 2020: The 10 Global Media Agencies That Matter Most and How They Stack Up”. Otrzymał najwyższe noty w kategoriach: „insights”, „technology strategy”, „data strategy” oraz „strategic roadmap for the future”.

Raport Global Media Agency WaveTM opracowywany przez ekspertów z Forrestera, poprzedzony był wszechstronną analizą każdego z zakwalifikowanych podmiotów pod kątem aktualnej oferty, kompetencji strategicznych oraz udziałów w rynku. Badaniu zostały poddane m.in. skuteczność strategii mediowych i planowania mediów, oferta contentowa, poziom globalnych wydatków, uzyskane nagrody i wyróżnienia, a także opinie pracowników.

W raporcie czytamy m.in., że “Starcom to silny partner mediowy, którego przewaga rynkowa oparta jest na konsekwentnym rozwoju kompetencji związanych z technologią i zarządzaniem danymi, a także podejściem do planowania mediów i aktywacji, w których centrum znajduje się konsument. Agencja inwestuje w rozwój procesów strategicznych opartych o human experience (HX), infrastrukturę związaną z gromadzeniem i analizą danych. W trakcie jest także proces integracji Starcom ze światowymi strukturami Epsilon”.

Na łamach Global Media Agency Evaluation można przeczytać także, że “Starcom to idealny partner dla tych Dyrektorów Marketingu, którzy mierzą się z wyzwaniem kampanii międzynarodowych, realizowanych na kilku rynkach jednocześnie. Starcom góruje nad innymi agencjami mediowymi ujętymi w raporcie, przede wszystkim dzięki podejściu stawiającemu konsumenta w centrum komunikacji oraz doskonałym relacjom agencji z wydawcami”.

Dla naszych klientów jesteśmy przede wszystkim partnerem wspierającym ich w procesie skutecznej transformacji biznesowej opartej na pełnym zrozumieniu konsumenta i wykorzystaniu najnowszych technologii, w tym także tych opartych na zbieraniu i głębokiej analizie danych - komentuje John Sheehy, Global Brand President of Starcom Worldwide i dodaje – tytuł Lidera przyznany przez kapitułę Global Media Agency WaveTM to wielka satysfakcja i potwierdzenie słuszności wybranej przez nas drogi.

W rankingu znalazł się także Zenith, agencja mediowa także należąca do Publicis Groupe.

Forrester Wave Graphic 2020.jpg

Raport dostępny jest tutaj: https://reprints.forrester.com/#/assets/2/1844/RES157477/reports

 

About Starcom Worldwide
Starcom is the Human Experience Company. A world-renowned media communications agency, we harness the power of media, technology and data to create experiences people love and actions brands need. With more than 7,000 employees worldwide, Starcom partners with the world's leading marketers and new establishment brands, including Bank of America, Best Buy, Coca-Cola, Kellogg Company, KraftHeinz, Novartis, P&G, Samsung, Visa and more. Starcom is part of Publicis Media within Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC40], one of the world’s leading communications groups.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama