nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

Bank Pocztowy wprowadza od 1 czerwca nowy rachunek: Konto w Porządku w trzech wariantach cenowych, który zastąpi dotychczasowe ROR-y. Nowa oferta dopasowuje się do etapów życia klienta, a dzięki nowoczesnej aplikacji mobilnej i bankowości internetowej jest atrakcyjna dla osób młodych.

28.05.2020 | Bank Pocztowy SA

Bank Pocztowy oraz jego cyfrowa marka EnveloBank, przygotował nową ofertę konta dla klientów detalicznych. Już 1 czerwca 2020 r. udostępnione  zostanie Konto w Porządku, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy łączący w jednym najlepsze funkcjonalności oferowane  dotychczas przez obie marki. Konto w Porządku występować będzie w trzech wariantach cenowych dostosowujących się do wieku klienta – Konto w Porządku Start, Konto w Porządku oraz Konto w Porządku Plus. Dotychczasowe rachunki Banku Pocztowego i EnveloBanku oferowane Klientom indywidulanym zostaną wycofane z oferty Banku, jednak będą nadal obsługiwane.

Już od 1 czerwca br. Klienci detaliczni Banku Pocztowego będą mogli skorzystać z nowej oferty rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – Konta w Porządku. Rachunek występować będzie w trzech wariantach dostosowanych do różnych grup wiekowych Klientów. Wybór wariantu będzie dokonywany automatycznie po weryfikacji daty urodzenia Klienta. Do każdego rachunku oferowane będą karty płatnicze do wyboru: Mastercard bądź Visa, dodatkowo połączone z atrakcyjnymi programami lojalnościowymi i charytatywnymi. Klienci posiadający Konto w Porządku będą mogli uzyskać dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej, oferowanej dotychczas przez Bank w ramach Envelobank Online i Envelobank Mobile.  Wprowadzenie nowej oferty ROR w Banku Pocztowym wsparte będzie działaniami reklamowymi. Na jesieni w kampanii medialnej promującej Konto w Porządku pojawi się wieloletni ambasador Banku Pocztowego – jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

- Zdecydowanie zmieniamy oraz upraszczamy naszą ofertę w zakresie ROR i dostosowujemy ją do potrzeb młodych osób. Od 1 czerwca Bank Pocztowy będzie oferował jedno konto w trzech wariantach, z funkcjonalnościami oraz cennikiem dostosowanym do  głównych segmentów Klientów. Dostosowując usługi do etapu życia  Klientów chcemy zachęcić  Ich do nawiązania z nami długoletniej współpracy. W najbliższym czasie pojawią się nowe rozwiązania w bankowości mobilnej, której rozwój przyspieszył na skutek pandemii Covid 19. Wprowadzając obsługę dla Juniorów,  składamy obietnicę, iż  Bank Pocztowy  to teraz  „Finanse w Porządku” dla całej rodziny – mówi Jarosław Banach, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego.

Dostępne w ofercie Banku Pocztowego warianty Konta w Porządku, to:

 Konto w Porządku Start skierowane do klientów w wieku 13-25 lat, czyli:

  • bezwarunkowo darmowy ROR z bezpłatną kartą płatniczą,
  • dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej,
  • płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
  • bezpłatne wypłaty z bankomatów Planet Cash,
  • bezpłatne wypłaty gotówki z konta na każdej Poczcie,
  • darmowe przelewy internetowe,
  • bezpłatne przelewy natychmiastowe w bankowości mobilnej.

 

Konto w Porządku przeznaczone dla klientów między 26 a 64 rokiem życia, czyli:

  • pełno funkcjonalny ROR z kartą płatniczą,
  • bezpłatne prowadzenie rachunku z kartą płatniczą,
  • bezpłatna karta płatnicza dla Klientów dokonujących płatności na 300 zł miesięcznie,
  • płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
  • dodatkowe bonusy w ramach programów Mastercard® Bezcenne® Chwile i Visa Oferty,
  • możliwość wspierania akcji charytatywnych Caritas z dedykowanym Programem UratujęCię,
  • nieograniczony dostęp do bankowości internetowej i mobilnej,
  • bezpłatne bankomaty Planet Cash,
  • podwyższone oprocentowanie na lokatach w rachunku.

Konto w Porządku Plus dla Klientów powyżej 65 roku życia, czyli:

  • obecnie jedyny taki na rynku rachunek dedykowany Seniorom,
  • bezpłatne prowadzenie przy wpływach świadczenia emerytalno-rentowego z ZUS albo posiadaniu karty,
  • możliwość dostarczenia gotówki pod wskazany adres przez listonosza – unikalna usługa na rynku,
  • nieograniczony dostęp do rachunku w sieci placówek Poczty Polskiej i Banku Pocztowego - największa w Polsce sieć obsługi,
  • dodatkowe bonusy za płatności kartą w placówkach pocztowych.

Wraz z wprowadzeniem Konta w Porządku do oferty Banku Pocztowego i jego cyfrowej marki, ze sprzedaży wycofane zostaną ROR-y: Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Bez Ograniczeń, Pocztowe Konto Aktywny Nestor oraz EnveloKonto. Rachunki pozostaną w obsłudze i zachowają swoje funkcjonalności, jednak nie będą już dostępne dla nowych Klientów.

Zmianom ulegną również nazwy rachunków oszczędnościowych: Pocztowe Konto Oszczędnościowe zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe, a Pocztowe Konto 500+ zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe 500+.

Więcej informacji na temat nowej oferty Konto w Porządku a także innych zmian w ofercie Banku Pocztowego  znaleźć można na stronie www.pocztowy.pl.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie