wydarzenia ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia
10 inspirujących wykładów na 10-lecie Akademii Umiejętności Eurocash. Uznani mówcy i eksperci w wystąpieniach online dla przedsiębiorców
Blisko 79 tys. przeszkolonych przedsiębiorców i ich pracowników, 38 tys. biorących udział w stacjonarnych warsztatach, 23 tys. uczestników corocznych konferencji edukacyjnych, 18 tys. osób korzystających z platformy edukacyjnej oraz 212 słuchaczy studiów podyplomowych i kursu na SGH. Akademia Umiejętności Eurocash obchodzi właśnie swoje 10. urodziny. Z tej okazji, i z uwagi na okoliczności, zaprasza przedsiębiorców do świętowania swojego jubileuszu online. Wojciech Eichelberger, Jakub B. Bączek, Natalia Hatalska, Jacek Santorski, Rafał Ohme oraz inni znani mówcy i eksperci wygłoszą wykłady dla wszystkich uczestników Akademii.
Wykłady adresowane są do przedsiębiorców prowadzących niezależne sklepy detaliczne – klientów Grupy Eurocash, którzy prowadzą sklepy w organizowanych przez nią sieciach partnerskich i franczyzowych. Ich program został skonstruowany tak, aby dostarczyć słuchaczom praktycznej wiedzy i inspiracji pomocnych zarówno w prowadzeniu biznesu detalicznego, ale także w zakresie rozwoju osobistego i zagadnień związanych z pandemią koronawirusa. W ramach cyklu wykładów przedsiębiorcy będą mogli wysłuchać Krzysztofa Łagowskiego i Michała Pieprznego (Deloitte), Mungo Keulemansa (PMR), Ewy Rybołowicz (Nielsen), Rafała Ohme, Szymona Kudły, Wojciecha Eichelbergera, Natalii Hatalskiej, Marka Zubra, Nikolaya Kirova, Jakuba B. Bączka, Pawła Tkaczyka i Jacka Santorskiego. Tematyka zajęć jest bardzo szeroka – mówcy poruszą bowiem zagadnienia związane z zarządzaniem biznesem w zmieniającym się świecie, trendami konsumenckimi w okresie i po okresie epidemii, scenariuszami na przyszłość, inspirującym przywództwem i motywacją w trudnych czasach czy technikami radzenia sobie ze stresem.
– Akademia Umiejętności Eurocash od początku swojego istnienia stawiała na nowatorskie i nowoczesne rozwiązania. Od wielu lat w działaniach edukacyjnych wykorzystujemy Internet i nowe technologie. Narzędzia do komunikacji i przekazywania treści online takie jak webinaria, telewizja internetowa, wideokonferencje i e-booki doskonale znane są uczestnikom Akademii. Mamy poczucie, że dobrze przygotowaliśmy niezależnych przedsiębiorców na te nowe, trudne czasy, zapewniając im przez ostatnie 10 lat praktyczną wiedzę rynkową i dostęp do takich form edukacji, z których można korzystać nawet bez wychodzenia z domu. Te 10 inspirujących wykładów to nasze podziękowanie dla nich, ale też kolejna porcja wiedzy i motywacji na najbliższe miesiące – mówi Katarzyna Kopaczewska, Członek Zarządu Grupy Eurocash.
Wszystkie wykłady oraz ich nagrania będą dostępne bezpłatnie dla sieci franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash (abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek, Lewiatan, Duży Ben oraz Kontigo). Więcej informacji o ofercie edukacyjnej Akademii udzielają przedstawiciele sieci Grupy Eurocash.
Wykłady startują na początku czerwca i potrwają do połowy grudnia 2020 r.
Szczegółowy plan wykładów poniżej:
|
Prowadzący |
Temat |
Termin |
Trendy rynkowe i konsumenckie w okresie i po epidemii koronawirusa - cykl |
Michał Pieprzny, Krzysztof Łagowski - Deloitte |
Jak zmieniają się zachowania konsumentów w czasie epidemii i jakie to ma przełożenie na funkcjonowanie sklepów spożywczych? |
czerwiec 2020 |
Mungo Keulemans, PMR |
Biznes po kwarantannie. Konsument, zachowania, scenariusze przyszłości |
czerwiec 2020 | |
Ewa Rybołowicz |
Trendy konsumenckie w czasie epidemii koronawirusa |
czerwiec 2020 | |
Michał Pieprzny, Krzysztof Łagowski - Deloitte |
Jak prowadzić sklep w czasie epidemii koronawirusa? - praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców |
czerwiec 2020 | |
Rafał Ohme |
Trening neurofitness pokona wirusa - wykład na trudne czasy |
lipiec 2020 | |
Szymon Kudła |
Prosty kompas na trudne czasy. Zarządzanie zespołem w niepewnych czasach |
lipiec 2020 | |
Wojciech Eichelberger |
Jak radzić sobie ze stresem w pracy w okresie epidemii i nie tylko? |
sierpień 2020 | |
Marek Zuber |
Jak zarządzać firmą w czasie zmian? Podsumowanie sytuacji makroekonomicznej w Polsce i na świecie w okresie pandemii |
wrzesień 2020 | |
Natalia Hatalska |
Handel i konsument po koronawirusie - trendy i scenariusze na przyszłość |
wrzesień 2020 | |
Nikolay Kirov |
Jak zapewniać energię i motywację zespołu w świecie zmian? |
październik 2020 | |
Paweł Tkaczyk |
Marketing sklepu w lokalnej społeczności - jak wyróżnić się od konkurencji w czasie zmian? |
październik 2020 | |
Jakub B. Bączek |
Jak dbać o siebie i motywować siebie i innych w świecie zmian? |
listopad 2020 | |
Jacek Santorski |
Inspirujący lider w czasach kryzysu i recesji |
grudzień 2020 | |
Luis Amaral |
Siła handlu niezależnego |
grudzień 2020 |
***
Akademia Umiejętności Eurocash od 10 lat nieprzerwanie dostarcza przedsiębiorcom nowoczesne narzędzia edukacyjne, wsparcie merytoryczne i praktyczną wiedzą przekazywaną w sposób przystępny i wygodny. Od początku epidemii prowadzi bezpłatne webinaria oraz warsztaty on-line dla właścicieli sklepów spożywczych z poradami ekspertów nt. szybko zmieniających się przepisów prawnych, np. związanych z prawem pracy (we współpracy z Kancelarią Prawną SKS) czy regulacji i przepisów sanitarnych związanych z BHP w sklepie spożywczym. W 2020 roku w webinariach Akademii Umiejętności Eurocash wzięło udział blisko 2 tys. osób! W 2019 roku na platformie edukacyjnej Akademii Umiejętności Eurocash wykonanych zostało 60 tys. kursów e-learningowych.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.