handel styl życia towary konsumpcyjne

Czy zapasy zdominują nasze koszyki?

Większe zakupy robimy często po to, aby czuć się komfortowo w sytuacji nagłego głodu, stresu czy chęci dostępu do ulubionego produktu. Na liście „must have” do nabycia niezmiennie ważne miejsce zajmują ulubione słodycze, które dla wielu z nas są szybkim sposobem na poprawę nastroju. Perfetti Van Melle oferuje różne formaty swoich produktów, w tym – duże torebki Mentos Mega Pack dla wszystkich kupujących rzadziej, a więcej.

Polacy uwielbiają słodycze i chętnie jedzą je każdego dnia. Czy nasza słabość do smakołyków to wynik łakomstwa, stresu, a może po prostu drobny rytuał kojarzony z przyjemnością? Niezależnie od powodów zamiłowanie do słodyczy zwiększa liczbę tego typu artykułów w naszym koszyku zakupowym. Większe opakowania ulubionych przysmaków pozwalają dłużej  cieszyć się wyjątkowym smakiem i są doskonałym dopełnieniem, np. wieczornego odpoczynku, szczególnie teraz, gdy więcej czasu spędzamy w domu niż w centrach handlowych.

Większy wymiar przyjemności

Duże zakupy są wygodne, zajmują mniej czasu i ograniczają nasze wizyty w sklepie, przez co stają się coraz bardziej popularne. Jak dowodzą badania, w marcu br. aż 49% Polaków potwierdziło, że zrobiło zapasy, wśród których znalazły się głównie artykuły spożywcze[1]. - Aktualnie wciąż mierzymy się z nowymi okolicznościami i szukamy możliwości zakupów, zaspokajających nasze potrzeby na dłużej. Wśród nabywanych produktów są słodycze, które traktujemy jako źródło przyjemności. Nie tylko ograniczają one stres, ale również wprawiają nas w dobry nastrój. W naszym portfolio produktów na zapas mamy, m.in. cukierki Mentos Mega Pack, które dzięki większemu formatowi, umożliwiają dłuższe czerpanie radości ze słodkiej przekąski – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Cukierki Mentos w dużym opakowaniu Mega Pack (135 g) dostępne są w trzech wariantach smakowych: Fruit, Mint oraz Strawberry Mix.

Aktualna zmiana trybu życia i dłuższy czas spędzany w domu, również w czasie wolnym, ma wpływ na podejście do zakupów. Konsumenci, coraz chętniej wybierają produkty w dużych torebkach, dzięki którym, mogą rzadziej korzystać ze sklepów, jednocześnie będąc przygotowanymi na każdą okoliczność. Słodycze w opakowaniu o większej gramaturze to doskonały dodatek do rodzinnego wieczoru z filmem, serialem, czy grą, ale również alternatywa dla tych, którzy często sięgają po łakocie dla przyjemności.

 

[1] https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/03/E-commerce-w-czasie-kryzysu-2020.pdf

informacje o firmie
informacje o firmie