nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

„Remont w Prezencie” nową produkcją własną Telewizji WP

W sierpniu 2020 zadebiutuje nowy program Telewizji WP. Ekipa „Remontu w prezencie” podczas wspólnego wyjazdu wypoczynkowego bliskich sobie osób zajmie się gruntowną metamorfozą wybranego pomieszczenia.

Remont w prezencie Telewizja WP 1

Wybrane w castingu osoby proszą o wyremontowanie pomieszczenia w domu ich najbliższych. Ostateczną decyzję podejmuje jednak architekt. Bliscy na czas prac ekipy pod czujnym okiem projektanta będą mogli relaksować się podczas tygodniowego wyjazdu. Miejsce docelowe zostanie wylosowane spośród polskich miejscowości turystycznych. Nikt z uczestników nie będzie wiedział, gdzie spędzi urlop.

Programy o remontowaniu i urządzaniu wnętrz w naszej ramówce cieszą się ogromną popularnością. To idealny moment, by zaproponować widzom własny format, który stanowi nową jakość w tym obszarze. „Remont w prezencie” to nie tylko metamorfoza wybranego pomieszczenia, ale także idealna okazja dla bliskich osób, by odnowić relację, czy po prostu spędzić wspaniały czas podczas urlopu niespodzianki – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

W ramach cyklu powstanie 10 odcinków, w których udział weźmie 10 rodzin. Program poprowadzą Klaudia Halejcio, aktorka telewizyjna i filmowa oraz architekt Marcin Grzelewski. Nagrania rozpoczną się w czerwcu i będą odbywać się zgodnie z wytycznymi sanitarnymi. Start emisji programu zaplanowano na sierpień 2020 roku. Program powstaje we współpracy z markami holdingu Wirtualnej Polski: Wakacje.pl, homebook.pl oraz totalmoney.pl. Producentem jest Constantin Entertainment Polska.

Klaudia Halejcio to polska aktorka, która karierę zaczynała w wieku 4 lat. Występowała w licznych produkcjach filmowych i telewizyjnych, ostatnio brała udział w programie „Dance, dance, dance”. Regularnie gra również w Teatrze Komedia. Jej pasją jest design i urządzanie wnętrz.

Marcin Grzelewski to nagradzany architekt, który uprawnienia projektowe otrzymał w 2009 roku. Jest członkiem Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP. Ukończył Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, Nagoya University w Japonii oraz University of Strathclyde w Glasgow. Partner pracowni architektonicznej APA Wojciechowski. Miłośnik sportów motorowych i podróży, kierowca rajdowy, pasjonat nurkowania.

W ramówce Telewizji WP znaleźć można programy nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji. Stacja pokazuje autorskie realizacje publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, rozrywkę oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement Telewizja WP ma największy udział w rynku wśród stacji nadających naziemnie w ramach MUX8. W pierwszym kwartale br. Telewizja WP zdobyła 0,73% SHR osiągając +55% wzrostu rok do roku w grupie komercyjnej All 16-49.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w WP Pilot.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.