Wszyscy klienci indywidualni Banku BNP Paribas przejdą do GOonline do 22 maja 2020 r.
Do 22 maja 2020 r. wszyscy użytkownicy bankowości internetowej Banku BNP Paribas będą już korzystać z GOonline, a system Pl@net dla klientów indywidualnych zostanie wyłączony. GOonline to nowoczesny system bankowości internetowej uruchomiony przez Bank pod koniec lipca 2019 r. Został zaprojektowany z dbałością o wygodę użytkownika i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Za kilka dni GOonline będzie jedynym systemem bankowości internetowej dla klientów detalicznych Banku BNP Paribas.
GOonline to bankowość elektroniczna nowej generacji. Budowaliśmy ją w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, stawiając na bezpieczeństwo, intuicyjność, przyjazny design. System jest też w pełni kompatybilny z aplikacją bankowości mobilnej GOmobile. – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas. – Zależało nam, aby to narzędzie było jak najszybciej dostępne dla wszystkich naszych klientów. Od lipca 2019 r. trwa proces migracji użytkowników poprzedniej wersji bankowości internetowej Pl@net, który planujemy zakończyć 22 maja 2020 r. – informuje.
Już od listopada 2019 r. wszyscy klienci indywidulani Banku BNP Paribas, posiadający dostęp do bankowości internetowej, mogli przekonać się o walorach GOonline, logując się przy użyciu tego samego loginu, co do systemu Pl@net. Z nowoczesnej i bezpiecznej bankowości internetowej korzystają już także klienci Wealth Management. W GOonline użytkownicy mogą w łatwy i intuicyjny sposób znaleźć informacje, które były dostępne w poprzednim systemie, m.in. historię rachunku, a także stałych odbiorców i szablony płatności zdefiniowane w Pl@net. Wyłączenie starego systemu nie będzie miało żadnego wpływu na użytkowanie aplikacji mobilnej GOmobile. Nowy system nie ma połączenia z systemem BiznesPl@net, do którego osoby korzystające z rachunku firmowego będą logować się odrębnie.
Nowa bankowość internetowa GOonline to system przyjazny i bardzo bezpieczny. Pomyślany jest tak, aby użytkownik mógł w jak najmniejszej liczbie kroków wykonać potrzebne czynności, np. GOonline pozwala na szybki dostęp do najważniejszych produktów bankowych, które widoczne są od razu po zalogowaniu, a komunikat w bocznym panelu przypomni o dacie najbliższych płatności cyklicznych. Dbając o komfort klientów, Bank wprowadził także wiele usprawnień na podstawie opinii użytkowników. W nowym systemie można wygodnie zlecać przelewy, sprawdzić wysokość i termin spłaty najbliższej raty kredytu, aktywować kartę, zmienić PIN, modyfikować limity płatności kartą, a także bez wizyty w oddziale zmienić swoje dane adresowe. W nowej bankowości internetowej można również skorzystać z dodatkowych udogodnień, jak np. rozłożenie na raty spłaty karty kredytowej czy poprzez czat bezpośrednio skontaktować się z doradcą.
Więcej informacji o bankowości GOonline i jej funkcjonalnościach znajduje się pod adresem: https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-internetowa/goonline
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl