nowe produkty/usługi kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

Nowy serial Roberta Górskiego w Telewizji WP

Telewizja WP premierowo pokaże „Państwo z kartonu”, nowy serial Roberta Górskiego. Pierwszy odcinek już w najbliższą niedzielę, 26 kwietnia o godzinie 21:50. Serial w całości nakręcony jest smartfonem, w pierwszym sezonie zaplanowano 12 odcinków.

W „Państwie z kartonu” ukryta w izolacji rodzina, czyli Robert Górski i Monika Sobień- Górska wraz z dzieckiem, muszą sprostać nie tylko zagrożeniu epidemią, ale też przyziemnym problemom. To m.in. plaga szerszeni, brak prądu, a nawet nadmiar obejrzanych seriali. Nie zabraknie również polityki, głównie politycznych sporów w Warszawie widzianych z perspektywy prowincji.

Państwo z kartonu2

Czasy są niezwykle, dlatego format i sposób realizacji są nietypowe. Serial tworzymy razem z żoną. Bez kamer, mikrofonów, charakteryzacji i bez reflektorów, które normalnie stoją naokoło. Ot, chałupniczo, ku pokrzepieniu serc. Serial będzie skromniejszy od „Ucha Prezesa”, siłą rzeczy bardziej kameralny. Będzie o tym, jak nie zwariować albo zrobić to w sposób kontrolowany. Jak uratować człowieczeństwo i resztkę oszczędności – opisuje Robert Górski.

Po sukcesie „Ucha Prezesa”, które jako pierwsi emitowaliśmy w telewizji, z przyjemnością kontynuujemy współpracę z jednym z najpopularniejszych satyryków w Polsce. Nowy format uzupełnia naszą ramówkę w części rozrywkowej i jako pierwszy na rynku telewizyjnym z przymrużeniem oka mierzy się z izolacją Polaków w czasie pandemii. Niespodzianką dla widzów jest na pewno rola Moniki Sobień-Górskiej, która w tych nietypowych okolicznościach debiutuje na ekranie – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Serial nagrywany jest smartfonem bez reżysera i scenografii. Teksty napisał Robert Górski, za muzykę i montaż odpowiada Michał Piastowicz. Pierwszy sezon będzie miał 12 odcinków. Premiera w niedzielę, 26 kwietnia, o godzinie 21:50.

W ramówce Telewizji WP znaleźć można światowe filmy i seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji. Stacja pokazuje autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, programy rozrywkowe oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement Telewizja WP ma największy udział w rynku wśród stacji nadających naziemnie w ramach MUX8. W pierwszym kwartale 2020 roku w grupie komercyjnej All 16-49 osiągnęła 0,73% SHR, wśród nadawców naziemnych 1,08% SHR.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w WP Pilot.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.