ekonomia/biznes/finanse

Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media. Będzie kierować transformacją cyfrową grupy.

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy.

„Bardzo się cieszę, że Małgosia podjęła wyzwanie i dołączyła do PMPG.  Jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami mediowymi oraz kierowaniu złożonymi projektami cyfrowymi wzmocni nasz zespół w zakresie kluczowym dla rozwoju firmy.  Kiedy ogłosiliśmy zakończenie wydawania drukiem tygodnika „Wprost” zapowiedziałem, że mamy konkretny plan, który będziemy z determinacją realizować. Obecna sytuacja związana z COVID-19 - trudna dla wielu firm i wydawnictw – jest szansą, którą chcemy wykorzystać. W marcu trafiliśmy do TOP20 wydawców internetowych, zajmując w zestawieniu 19 miejsce.  Nie jest to nasze ostatnie słowo.” – zapowiedział Michał M. Lisiecki, założyciel i większościowy udziałowiec PMPG Polskie Media S.A.

„To ambitne i ciekawe wyzwanie zawodowe. Podejmuję je z entuzjazmem.”  - powiedziała Małgorzata Golińska i tłumaczy: „WPROST to marka z wieloletnią, imponującą tradycją. Cieszę się, że będę mogła być częścią zespołu , który podkreśla swoje przywiązanie do niezależnego, jakościowego dziennikarstwa. To są wartości, które bardzo cenię.
Moim zadaniem jest przeprowadzić proces transformacji cyfrowej organizacji, wyznaczając strategiczne kierunki, wspomagając zespół i zapewniając rozwój produktów digitalowych.  Wierzę , że moje doświadczenie zawodowe i umiejętności związane z rozwojem biznesów mediowych pozwolą na podejmowanie  śmiałych decyzji i wprowadzanie wielu innowacji.”

Małgorzata Golińska pełniła wcześniej szereg kierowniczych funkcji w firmach związanych z mediami.  Do niedawna była dyrektorem zarządzającym w Wirtualnej Polsce odpowiedzialnym za obszary lifestyle i zdrowie. Przygotowywała i realizowała strategie serwisów takich jak WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia, WP Kobieta i WP parenting.

Bezpośrednio przed objęciem funkcji w Wirtualnej Polsce była pełnomocnikiem zarządu Kino Polska ds. kanałów naziemnych.  Wcześniej, przez 10 lat, pracowała w spółce ZPR Media S.A., m.in. jako wiceprezes i dyrektor zarządzający.  Była tam dyrektor wydawniczą „Super Expressu”, a następnie odpowiadała za przygotowanie i funkcjonowanie kanału muzycznego Polo TV oraz produkcje rozrywkowe dla wszystkich kanałów Grupy ZPR Media. Jeszcze wcześniej zarządzała bezpłatną gazetą codzienną Metropol oraz była group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.

 

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | biznes.wprost.plzdrowie.wprost.pl | wprost.pl/prime-time | wprost.pl/tygodnik

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.