nowe produkty/usługi internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

WP Radio w Open FM

Najpopularniejsze polskie radio internetowe, Open FM, uruchomiło nowy kanał. WP Radio to połączenie muzyki i informacji przygotowywanych wspólnie przez redakcje Wirtualnej Polski i Open FM.

WP Radio to pierwszy kanał w ofercie Open FM, który łączy informacje i muzykę. Słuchacze mają do dyspozycji na bieżąco aktualizowane wiadomości serwisów Wirtualnej Polski, takich jak money.pl, WP Tech, WP SportoweFakty czy WP abcZdrowie. Za playlistę muzyczną w formacie Hot AC odpowiada redakcja Open FM.

Rosnąca potrzeba treści informacyjnych wśród użytkowników radia online była impulsem do powstania stacji. WP Radio to dobry przykład autentycznej synergii między dwoma obszarami Wirtualnej Polski: publishingu i serwisu radiowego. Formuła nowej stacji spodobała się naszym słuchaczom, minęło zaledwie kilka dni od startu, a już widzimy, że jest ich coraz więcej – mówi Kuba Ambrożewski, product owner w obszarze Open FM.

Kanał jest aktualizowany codziennie zarówno od strony treści informacyjnych, jak i bazy muzycznej. Chcemy dostarczać merytorycznej i praktycznej wiedzy m.in. w tematyce związanej z pandemią koronawirusa. W dłuższej perspektywie planujemy, by na antenie stacji zagościły także treści innego rodzaju – mówi Kuba Jonczyk, head of content Open FM.

Open FM to najpopularniejsze polskie radio internetowe. Do dyspozycji słuchaczy jest ponad 150 zróżnicowanych stacji muzycznych, które podzielone są na kategorie tematyczne. Usługa dostępna jest pod adresem www.open.fm, w formie aplikacji desktopowej oraz przez aplikację mobilną na platformy Android i iOS.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.