media/marketing/reklama

Poznaj Kultowe Wielkanocne Smaki w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne zachęca do poznania kultowych wielkanocnych smaków. Na stronie programu znaleźć można wyjątkowe historyczne receptury oraz pomysły szefów kuchni na ich nowoczesne, smakowite wariacje. Celem świątecznej odsłony programu pt. „Kultowe Wielkanocne Smaki” jest nie tylko przypomnienie polskiej tradycji kulinarnej w okresie Świąt Wielkanocnych, ale również promowanie znajdujących się na Szlaku Kulinarnym restauracji, posiadających wielkanocną ofertę dań na wynos.

 

Tradycyjna kuchnia polska stanowi prawdziwe bogactwo smaków. Kulinarną tradycję naszego kraju dostrzec można zaś w różnorodności potraw królujących na wielkanocnym stole. Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach świątecznej edycji programu Polskie Skarby Kulinarne przypomina obfitość polskiej tradycji w okresie Świąt Wielkanocnych.

 

W ramach zorganizowanego projektu specjalnego – Kultowe Wielkanocne Smaki – konsumenci poznać mogą nie tylko historyczne przepisy na świąteczne dania oraz ich nowoczesne interpretacje, ale również towarzyszące im zwyczaje i obrzędy. Na stronie programu Polskie Skarby Kulinarne znaleźć mogą m.in. receptury na wielkanocne potrawy z publikacji historycznych Marii Ochorowicz-Monatowej, Marii Ślężańskiej czy pierwszej polskiej książki kucharskiej autorstwa Stanisława Czernieckiego.

 

Poznając kultowe wielkanocne smaki, konsumenci wesprzeć mogą lokalne restauracje, znajdujące się na kulinarnej mapie Polskich Skarbów Kulinarnych. Na stronie programu znaleźć mogą listę lokali gastronomicznych, które przygotowały ofertę zestawów potraw wielkanocnych z możliwością dostawy do domu.

 

Sieć hurtowni przenosi także program Polskie Skarby Kulinarne do sieci. Działając pod hasłem „Zostaję w domu – odkrywam skarby” zaprasza miłośników polskiego dziedzictwa kulinarnego na wędrówkę po historycznych opowieściach na temat kuchni polskiej.

 

Polskie Skarby Kulinarne to program edukacyjny pod patronatem MAKRO Polska. Głównym założeniem programu jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kulinarnych tradycji naszego kraju oraz sprawienie, by bardziej docenili oni kuchnię polską i dostrzegli, że może być ona również prestiżowa.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie