nowe produkty/usługi technologie towary konsumpcyjne

„Wyraźnie ujmujący” OPPO Reno3 zadebiutuje niebawem w Polsce

27.03.2020 | OPPO

Firma OPPO, globalny producent inteligentnych urządzeń, wprowadzi niebawem do Polski najnowszą rodzinę smartfonów – serię Reno3.

Smartfony z serii Reno3, które jako pierwsze na świecie zostały wyposażone w układ Qualcomm umożliwiający współpracę z sieciami 5G w trybie dual mode, pod koniec roku pomyślnie zadebiutowały w Chinach. Teraz, najnowsze modele z serii Reno3, zostaną wprowadzone przez firmę OPPO na rynki innych krajów z modyfikacjami dostosowanymi do lokalnych potrzeb, np. uwzględniającymi aktualnie komercyjnie dostępne standardy komunikacji. Niezależnie od tego, zaoferuje kilka cennych innowacji, które są efektem prac działów R&D skoncentrowanych na komforcie użytkowania.

Rozwijając serię Reno firma OPPO zawsze dążyła do zapewnienia równowagi między technologią a atrakcyjnym wyglądem. Dzięki szerokim możliwościom funkcji fotograficznych, smartfony z serii Reno3 dają możliwość wykonywania wyraźnych zdjęć w różnorodnych warunkach oświetleniowych. Smartfony z rodziny Reno3 zapewnią znakomite odwzorowanie detali przy świetle dziennym, a także większą jasność zdjęć rejestrowanych przy słabym oświetleniu. Tryb Ultra Dark sprawia, że fotografowanie przy małym natężeniu światła nie będzie już stanowić wyzwania. Seria OPPO Reno3 to również inteligentniejsze i łatwiejsze w użyciu funkcje filmowania. Dzięki innowacjom technologicznym smartfony z tej serii dają wszystkim użytkownikom możliwość odkrywania, poznawania i uwieczniania piękna otaczającego nas świata, od pierwszych promieni słońca o świcie po rozgwieżdżoną noc.

Pionierski przedni aparat 44 MP

OPPO Reno3 jako pierwszy na świecie będzie wyposażony w przedni aparat 44 MP wbudowany w wyświetlacz OLED. Pozwoliło to nie tylko na zaprojektowanie lżejszego i smuklejszego urządzenia, a także zapewnia doskonałą jakość zdjęć. Aparat o rozdzielczości 44 MP umożliwia wykonywanie ultrawyraźnych selfie z wiernym odwzorowaniem skóry, zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Ponadto, w smartfonie jest dostępny tryb AI Beauty podkreślający naturalne piękno fotografowanej osoby.

Kolejne innowacje – wydajny zoom

Ze względu na rewolucyjny zoom, Reno3 ustanawia nowy standard fotografii smartfonowej. OPPO jako pionier w tej dziedzinie konsekwentnie oraz długoterminowo inwestuje w technologie zoomu. Od prezentacji 5-krotnego zoomu optycznego na targach MWC 2017 firma OPPO opracowała trzy kolejne rozwiązania, które wdrożyła w smartfonach o coraz smuklejszej konstrukcji.

Smartfon Reno3 Pro jest kolejnym przykładem urządzenia, dzięki któremu technologie z laboratoriów badawczych stają się dostępne w codziennym życiu. Zoom optyczny 2x, zoom hybrydowy 5x oraz zoom cyfrowy 20x, pozwalają na wykonywanie wyraźnych zdjęć z bardzo niewielkimi szumami w całym zakresie powiększeń. Dzięki różnorodnym funkcjom optymalizującym jakość, smartfon pozwala na uzyskanie wyraźnego zbliżenia np. drukowanego tekstu z odległości 10 metrów.

Poczwórny aparat 48MP z funkcją zoom i trybem Ultra Dark

Seria Reno3 jest wyposażona w poczwórny aparat 48 MP z funkcją zoom, który wyróżnia się niezwykłą uniwersalnością i umożliwia wykonywanie zdjęć w różnorodnych sytuacjach występujących w rzeczywistości. Główny, ultra wyraźny aparat o rozdzielczości 48 MP pozwala na korzystanie z szerokiego zakresu powiększeń i wykonywanie wyraźniejszych, bogatszych w detale zdjęć.

Tryb Ultra Dark, wykorzystujący sztuczną inteligencję,  został znacznie udoskonalony od czasu premiery smartfona Reno2. Dzięki temu istotnie ułatwia fotografowanie w słabym świetle umożliwiając każdemu wykonywanie wyraźniejszych zdjęć nocnych ze szczegółami, które są niewidoczne dla ludzkiego oka.

Informacje o innych zachwycających funkcjach zostaną przedstawione już w najbliższych dniach. 

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.