media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. Agencja pomoże zespołowi VentilAid w rozpropagowaniu projektu w Polsce i za granicą.

Jak przewidują autorzy projektu, w najbliższych miesiącach popyt na respiratory będzie w bardzo szybkim tempie wzrastał. Całkowicie realny jest zatem scenariusz, w którym wysoko rozwinięte kraje skupią większość urządzeń dostępnych na rynku, powodując jednocześnie wzrost cen respiratorów. To postawi chorych w biedniejszych rejonach świata w jeszcze trudniejszej sytuacji.

Opracowanie respiratora, który można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów które kosztują ok. 200 zł to prawdziwy przełom. Pełna dokumentacja pierwszego działającego prototypu VentilAid jest dostępna do pobrania ze strony projektu http://www.ventilaid.org. Zawiera ona komplet informacji niezbędnych do wydrukowania i uruchomienia działającego respiratora.

Agencja Neuron, wraz z partnerskimi agencjami zrzeszonymi w ramach sieci Plexus PR, pomoże w dotarciu z informacją o projekcie do potrzebujących na całym świecie.

 

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
partner, Neuron Agencja Public Relations
Paweł Soproniuk

biuro@neuron.pl

tel: 222996629

informacje o firmie

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. PKO Bank Polski, ZyXEL oraz Arval. Więcej informacji: www.neuron.pl

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama