handel internet zdrowie sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

„Jesteśmy dla Was i piszemy dla Was - jak zawsze, choć inaczej.” Tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” dostępne wyłącznie w kioskach elektronicznych.

Bieżące wydania numerów tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, tj. te z datą wydania w dniu 23 marca 2020 r.  dostępne są wyłącznie w wersji elektronicznej.  Decyzja o zmianie formuły i dystrybucji wymienionych numerów, została podjęta w związku z pandemią koronawirusa i ogłoszeniem stanu epidemii na terenie całego kraju.

„W odpowiedzi na wprowadzone zarządzenia i regulacje, które mają na celu spowolnienie rozprzestrzeniania się wirusa, głównie poprzez ograniczenie bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi oraz przyłączając się do apelu #ZostańwDomu zdecydowaliśmy, że skoncentrujemy się tylko na wydaniach elektronicznych.” – powiedział Robert Pstrokoński, członek zarządu PMPG Polskie Media S.A., odpowiedzialny za pion wydawniczy. „Dziś każde działanie powinno być podporządkowane ograniczaniu ryzyka, zatem zachęcamy naszych czytelników, aby dostosowali swoje nawyki do bieżącej sytuacji w kraju i nabywali oraz czytali nasze tytuły za pośrednictwem mediów elektronicznych”.

#ZostanwDomu i #CzytajwDomu – to dwie akcje, do których może przyłączyć się większość z nas.

W obliczu niespodziewanej w swym zasięgu „Choroby, która zmieni świat” –  co analizują dziennikarze w najnowszym wydaniu „Wprost” - najlepiej dla każdego z nas, naszych bliskich, dla personelu medycznego i innych służb jest abyśmy pozostali w domu.

Redakcja tygodnika „Do Rzeczy” stawia pytanie: „Czy współczesna cywilizacja jest gotowa mierzyć się z tym, co nieoczekiwane” i jak mamy radzić sobie z lękiem?

W rozmowie z naszymi dziennikarzami minister zdrowia Łukasz Szumowski mówi: „Zrobię wszystko co w mojej mocy, by w Polsce nie powtórzył się scenariusz włoski”.  O ministrze, od którego dziś zależy życie wielu z nas – przeczytasz w obu naszych tygodnikach.

Wszyscy jesteśmy zmuszeni przeorganizować nasze życie. Wykorzystajmy czas, jaki spędzimy w domach na uzupełnianiu lektury, która podpowie jak zachować się w czasie i po zakończeniu epidemii. Obok głównych tytułów przygotowaliśmy dla Państwa serię poradników, dostępnych w postaci e-wydań:

  1. Seria „Hity Do Rzeczy” – część 1
  2. „Historia Dorzeczy” – „Wojna szpiegów PRL – Mroczne sekrety służb”
  3. Poradnik „Koronawirus - najważniejsze informacje” – „Wprost”.
  4. Raport „Zdrowie na kwarantannę” – „Wprost”.
  5. Raport „Survival domowy” – „Wprost”.
  6. Raport „Biznes na kwarantannie” – „Wprost”.
  7. Raport „Kultura bez wychodzenia z domu” – „Wprost”.
  8. Raport „Praca na kwarantannie” – „Wprost”.

Cyfrowe wydania nowych numerów tygodnika "Wprost” i „Do Rzeczy” w cenie  4, 50 zł są już dostępne na stronach: https://prenumerata.wprost.pl/ oraz https://prenumerata.dorzeczy.pl/ jak również w aplikacjach mobilnych dostępnych w Google Play i AppStore oraz kioskach z e-wydaniami: nexto.pl, e-kiosk.pl, e-gazety.pl, eprasa.pl, publio.pl, kiosk24.pl oraz publico24.pl

Poprzednie wydania drukowane z datą wydania 16.03 br., pozostaną w punktach sprzedaży przez kolejny tydzień. Są one również dostępne w wersjach cyfrowych.

  1. Wprost – Tajemnice Pani Ambasador Georgette Mosbacher, która została Człowiekiem Roku Wprost
  2. Dorzeczy – Minister kontra wirus: Kim jest Łukasz Szumowski, szef resortu zdrowia – lektura obowiązkowa
  3. „Historia Dorzeczy” – „Wojna szpiegów PRL – Mroczne sekrety służb”

 

 Słowo od założyciela PMPG Polskie Media i wydawcy tygodników „Wprost” i „Dorzeczy”

 Jesteśmy dla Was i piszemy dla Was od lat. Informowanie i inspirowanie Czytelników jest i będzie naszą misją i społeczną służbą, niezależnie od tego, przez jak sztormową pogodę i czasy przyjdzie nam ponownie nawigować. My jesteśmy dla Ciebie. Ty bądź dla nas. Wspierajmy się życzliwie i inspirujmy się wzajemnie, w tym co możemy zrobić dla swoich bliskich, swojego kraju i dla naszego świata.

Jak powiedział JP2: „Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi”.

 Z życzeniami mocy ZDROWIA i apelem: #ZOSTAŃWDOMU

Przekaż innym polecając ciekawe artykuły i porady swoim bliskim i znajomym,

Michał Maciej Lisiecki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.