media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

16.03.2020 | Publicis Groupe

Agencja mediowa Spark Foundry – należąca do Publicis Groupe Polska - wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.

Pierwsza kampania realizowana przez Spark Foundry dla Segafredo Selezione w 2020 roku ruszyła 9 marca. Prowadzona jest pod hasłem „Select your pleasure” i dotyczy kaw Segafredo z linii Selezione. Kierowana jest do klientów indywidualnych w całej Polsce i obejmuje planowanie i zakup kampanii w TV oraz w Internecie.

Publicis Groupe, w ramach struktury Publicis Commerce, będzie kontynuować całościowe działania commerce dla marki Segafredo w sklepie własnym, platformach D2C czy marketplace’ach oraz u wybranych partnerów e-commerce i e-retailerów.

Agencja Performics, również część Publicis Groupe, kompleksowo obsługuje należący do Segafredo Zanetti serwis Zarabiajnakawie.pl w zakresie działań performance (afiliacja, SEM, Paid Social) oraz produkcji materiałów kreatywnych do digitalu (kreacje performance, grafika na serwisie). W ramach współpracy realizowane są cele w obszarze pozyskiwania kontaktów B2B oraz promocji i sprzedaży profesjonalnych szkoleń baristycznych.

 

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama