media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Zdrowy biznes w trudnych czasach

16.03.2020 | Puls Biznesu

Od kilku lat na łamach „Pulsu Biznesu” z okazji nowego roku publikujemy tzw. czarne łabędzie, czyli gospodarcze prognozy, które mają niewielkie szanse się ziścić.

Obecnego scenariusza nikt nie miał szans przewidzieć. Pandemia koronawirusa objęła cały świat. Jej rozmiary zależą także od naszej odpowiedzialności i wszyscy mamy nadzieję, że zaboli nas w jak najmniejszym stopniu. Już jednak wiadomo, że biznesowi nie będzie łatwo. Misją „Pulsu Biznesu” jest wspieranie przedsiębiorców nie tylko wówczas, kiedy koniunktura pomaga rozwijać im skrzydła, ale także wtedy, gdy okoliczności są niesprzyjające. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić projekt „Zdrowy biznes w trudnych czasach”.

Jak zawsze będziemy podawać tylko rzetelne informacje z pewnych źródeł. Wybierzemy tematy, które realnie mogą Wam pomóc — dotyczące kontaktów z partnerami biznesowymi z zagranicy, nowych kontrahentów, wymogów na granicy czy problemów z transportem. Przedstawimy również konkretne metody wsparcia, takie jak ulgi i ułatwienia proponowane przez rząd, urzędy, organy Unii Europejskiej, a także narzędzia pomagające zachować płynność proponowane przez banki i firmy faktoringowe. Podpowiemy, jak negocjować z ZUS-em czy bankiem, jak zawiesić kredyt, jak znaleźć dodatkową gotówkę.

Możecie współtworzyć ten projekt razem z nami. Codziennie będziemy publikować w wydaniu papierowym oraz w specjalnie stworzonym serwisie zdrowybiznes.pb.pl wyłącznie sprawdzone informacje bieżące i poradnikowe. Będą to nie tylko teksty, ale także sesje online’owe pytań oraz odpowiedzi ekspertów i urzędników, którzy podzielą się z wami wiedzą i praktycznymi poradami. Znajdziecie tam również podcasty naszych autorów i materiały wideo.

Wysyłajcie online pytania do naszych gości, dzwońcie do nas, zadawajcie pytania w mejlach. Jeśli uda się Wam znaleźć nietypowe rozwiązanie problemu firmy, również podzielcie się tym z nami. Chcemy, żeby nasze teksty jak najlepiej odpowiadały na Wasze potrzeby.

 

Wejdż do serwisu specjalnego ZDROWY BIZNES>>

 
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie