media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Warbud wybiera On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę Public Relations z Warbud SA – jednym z czołowych generalnych wykonawców w Polsce.
Warbud SA - należący do międzynarodowej Grupy VINCI - wybiera Agencję OBTK do obsługi działań komunikacji wewnętrznej w ramach programu Warbud Innowacyjnie – ważnego strategicznie projektu kierowanego do ponad 1300 pracowników w całej Polsce.
Agencja została wybrana na podstawie przetargu rozstrzygniętego na początku tego roku. Umowa ma charakter długofalowej współpracy. Za jej realizację odpowiada zespół strategii komunikacji Public Relations.
Warbud
Warbud SA to jedna z największych firm budowlanych w Polsce. Na rynku działa od 30 lat i zatrudnia 1300 pracowników. Jest generalnym wykonawcą obiektów kubaturowych, infrastrukturalnych, przemysłowych, mieszkaniowych, służby zdrowia oraz projektów w formule Partnerstwa Publiczno- Prywatnego.
Głównym udziałowcem spółki jest VINCI Construction International Network – znaczący gracz na światowym rynku budowlanym. VINCI Construction, a wraz z nim i Warbud jest częścią Grupy VINCI – giganta w sektorze budownictwa i usług powiązanych. Grupa VINCI swoją działalność prowadzi za pośrednictwem 3,2 tys. spółek w 100 krajach, zatrudniając ponad 200 tys. pracowników. Jej przychody za 2018 wyniosły ponad 43,5 mld EUR, zaś zysk netto 2,9 mld EUR.
informacje o firmie
On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.