nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse

WorldHotels przedstawia swoją najnowszą markę - WorldHotels Crafted Collection

Warszawa, 25 lutego 2020 – Sieć hotelowa WorldHotels, należąca do BWH Hotel Group, wprowadza do swojego portfolio nową markę – WorldHotels Crafted Collection. Będzie ją tworzyć starannie dobrana kolekcja hoteli i kurortów wyróżniających się oryginalnym designem inspirowanym lokalnymi wpływami.

WorldHotels Crafted Collection to wyjątkowa oferta w segmentach upscale, upper upscale i luxury skierowana do nowoczesnego podróżnika o wyrafinowanym guście. Każdy hotel będzie musiał utrzymać ocenę 4,5 lub wyższą w rankingu serwisu TripAdvisor i odpowie na oczekiwania gości, którzy cenią kreatywność, autentyczność oraz sprawną, uprzejmą i fachową obsługę. Nowo powstała marka stawia na unikalność obiektów, podkreślając ich indywidualność. Właśnie dlatego każdy z hoteli wystrojem nawiązywać będzie do swojej lokalizacji, co sprawi, że obiekty będą jedyne w swoim rodzaju, a pobyt w nich – niezapomniany.

- WorldHotels Crafted Collection stwarza idealną szansę biznesową dla hotelarzy, którzy chcą dołączyć do silnej i rozpoznawalnej marki. W ramach sieci zapewniamy współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu, dając naszym partnerom przestrzeń na stworzenie hotelu według ich własnego planu. Mamy nadzieję, że nowy brand, rozwijający się pod skrzydłami WorldHotels, będzie atrakcyjny dla polskich hotelarzy. Mogą oni liczyć na nasze pełne wsparcie w procesie włączenia obiektu do sieci. Ponadto mogą korzystać z licznych przywilejów, jakie daje sieć - powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Pod patronatem BWH Hotel Group, WorldHotels skupia się na zwiększaniu przychodów właścicieli, rozszerzaniu oferty w najlepszych lokalizacjach na całym świecie i świadczeniu wsparcia marketingowego na najwyższym poziomie. Również wszyscy członkowie WorldHotels Crafted Collection będą mogli liczyć na pomoc na wielu płaszczyznach, takich jak m.in. korzystanie z nagradzanych programów lojalnościowych czy z know-how w zakresie sprzedaży i cyfryzacji. Co więcej, dzięki elastycznemu podejściu sieci do wymagań dotyczących identyfikacji graficznej oraz swobodzie w prowadzeniu narracji poszczególnych obiektów, zachowana będzie autentyczność hoteli.

Po wprowadzeniu WorldHotels Crafted Collection portfolio BWH Hotel Group będzie liczyć 18 wyjątkowych marek we wszystkich segmentach rynku.

 

O sieci WorldHotels Collection:

WorldHotels™ Collection zapewnia sprawdzone rozwiązania typu soft brand, tworząc międzynarodową sieć 300 najwyższej jakości niezależnych hoteli i kurortów.  Stworzona przez hotelarzy z pasją marka WorldHotels wybiera najlepsze niezależne obiekty na całym świecie, które oddają klimat lokalizacji poprzez spersonalizowaną obsługę i subtelne wyczucie charakteru. Autorska koncepcja „Start With Why” ułatwia poszczególnym hotelom określenie wyjątkowego zestawu atutów, które wyróżniają je na tle konkurencji pod względem jakości obsługi i generowania przychodów. Marka WorldHotels skierowana jest zarówno do turystów, jak i podróżujących służbowo i obejmuje cztery odrębne poziomy, dzięki czemu goście mogą wybrać ofertę, która najlepiej spełnia ich oczekiwania: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted Collection.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: WorldHotels.com.

informacje o firmie

O sieci Best Western® Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.comwww.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

informacje o firmie

O sieci Best Western® Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.comwww.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.