wydarzenia nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Najnowszy flagowy smartfon 5G od OPPO zostanie zaprezentowany podczas konferencji online

25.02.2020 | OPPO

OPPO, wiodący producent inteligentnych urządzeń, ogłosił dzisiaj wprowadzenie serii Find X2 - swoich najbardziej kompleksowych smartfonów, wspierających także standard 5G. Długo oczekiwana premiera[1] będzie transmitowana na żywo na kanale OPPO w serwisie YouTube, (https://youtu.be/yTSZeiaSLxU), i rozpocznie się 6 marca o godzinie 10:30 czasu środkowoeuropejskiego.

Ustawiczne eksplorowanie to jeden z najważniejszych celów OPPO. Marka stale wprowadza kolejne innowacje, odkrywa nowe możliwości i przesuwa kolejne granice, aby zagwarantować swoim klientom zawsze najlepsze możliwe doświadczenia. Ta misja przyświecała OPPO także w procesie tworzenia najnowszej, przełomowej serii urządzeń OPPO Find X2, które - zgodnie z głównym hasłem #UncoverTheUltimate - odkrywają przez użytkownikami całkowicie nowe możliwości. 

Przygotowując serię OPPO Find X2, producent uważnie analizował i skwapliwie korzystał z informacji przekazanych przez użytkowników innych produktów z portfolio marki – przeznaczono w związku z tym znaczne środki na prace badawczo-rozwojowe. Nowa seria to owoc nieustannego dążenia OPPO do tworzenia jeszcze lepszych smartfonów, szczególnie u progu nowej rzeczywistości 5G.

Urządzenia Find X2 Pro wyposażone będą w specjalnie zoptymalizowany i dostosowany czujnik obrazu a także będą korzystać z najbardziej zaawansowanych na tę chwilę technologii fotograficznych OPPO, a co za tym idzie zagwarantują użytkownikom najwyższą jakość i doskonałą ostrość obrazu. Seria Find X2 będzie także posiadać najnowocześniejszy procesor 5G Qualcommu – model Snapdragon 865, który obsługuje dwumodułową sieć SA/NSA.

OPPO Find X2 to między innymi najbardziej zaawansowany ekran w historii marki, który gwarantuje niespotykaną rozdzielczość, częstotliwość odświeżania, żywe kolory i szeroki zakres dynamiki. Dzięki temu dostarczy użytkownikom niespotykaną łatwość, wygodę i precyzję i komfort korzystania.

[1]Oficjalna premiera miała początkowo mieć miejsce pod koniec lutego w Barcelonie, jako wydarzenie towarzyszące targom MWC. Jednak w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronowirusa, zadecydowano o przeniesieniu wydarzenia do sieci.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.