internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

„PB do słuchania” nominowany w plebiscycie na najlepszy podcast biznesowy

21.02.2020 | Puls Biznesu

Podcast tworzony przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” powalczy o tytuł najlepszego podcastu biznesowego 2019 roku w plebiscycie Best Stream Awards. Puls Biznesu do słuchania to obowiązkowa pozycja podcastowa dla ludzi żyjących biznesem. Co miesiąc dociera do uszu tysięcy słuchaczy - w ubiegłym miesiącu rozmowy odsłuchano ponad 50 tys. razy. Do tej pory ukazało się ponad 120 audycji. Każda z nich trwa ok. 50 minut i składa się z 4-5 krótszych rozmów z osobami ze świata biznesu.

Aktualne tematy w przekrojowych rozmowach ze specjalistami w swoich dziedzinach ujęte w tematyczną podróż po biznesie - to znak firmowy Pulsu Biznesu do słuchania. Premierowych odcinków można słuchać w piątki.

- Cieszę się, że unikatowa formuła podcastu podoba się nie tylko Słuchaczom, ale również została dostrzeżona przez rynek. Nasz podcast odzwierciedla to, za co subskrybenci cenią Puls Biznesu, a więc wysoką jakość treści, ich użyteczność dla odbiorcy oraz pasję w tworzeniu. Nominację w Best Stream Awards traktuję jako cenne wyróżnienie dla wszystkich autorów podcastu, bo to zdecydowanie dzieło zbiorowe, którego siłą jest właśnie różnorodność - mówi Paweł Sołtys, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska.

Best Stream Awards to pierwszy w Polsce festiwal nagród dla contentu wideo i audio dostępnego w streamingu. Wyróżniane są w nim najważniejsze i najpopularniejsze realizacje, które na co dzień można oglądać i słuchać za pośrednictwem dedykowanych platform wideo/audio, jak i w mediach społecznościowych. Oprócz „PB do słuchania” w tej kategorii nominowani zostali również „Finanse bardzo osobiste”, „Mała Wielka Firma”, „Przedsiębiorcy z wyboru” i „Expert w Bentley-u”.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Puls Biznesu
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii internet