internet media/marketing/reklama
o2 w nowej odsłonie
Zupełnie nowy układ serwisu, przejrzysty interfejs, dobrze wyeksponowane zdjęcia i wyraźne tytuły to główne zmiany widoczne w nowej odsłonie serwisu o2. Nawigację po serwisie ułatwia przedstawienie części materiałów redakcyjnych w dedykowanych sekcjach. Użytkownicy łatwiej dotrą na przykład do inspirujących materiałów z cyklu „Dawka dobrego newsa”.
Serwis o2 stawia na wiadomości i treści rozrywkowe z całego świata, które prezentuje bez zadęcia. W atrakcyjnej formie łączy newsy, multimedia i treści z mediów społecznościowych. W nowej odsłonie wyróżniono sekcje popularne wśród użytkowników: Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa, czyli pozytywne historie pokazujące kreatywnych ludzi, które wyróżniają o2 na tle konkurencji.
– Nowe o2 jest dużo bardziej przejrzyste i dynamiczne. Podczas projektowania serwisu zależało nam również na podkreśleniu rozrywkowej funkcji mediów, dlatego można w nim znaleźć informacje różnej wagi oraz angażujące formaty, jak np. lubiane przez użytkowników quizy – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający o2.
W najbliższym czasie, wprowadzona zostanie również dodatkową funkcjonalność quizów, która będzie dostosowywać ich tematykę do indywidualnych preferencji użytkownika. Serwis wykorzystuje także innowacyjne rozwiązania Big Data, stosowane w Wirtualnej Polsce.
– Serwis wykonany został w oparciu o technologię stosowaną i sprawdzoną w wielu naszych serwisach tj. React, Node.js, Golang, co pozwala nam efektywniej rozwijać nasze produkty, ułatwia emisję reklam i dobrze wpływa na szybkość ładowania się stron – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.
– Prace projektowe rozpoczęliśmy od analizy zachowań użytkowników oraz badań jakościowych dotychczasowego o2. Zorganizowaliśmy też serię warsztatów ze wszystkimi działami organizacji, których dotyczy nowe o2. Pozwoliło to wypracować serwis, który odpowiada na potrzeby nowej strategii redakcji, SEO, biznesu i technologii. Wierzymy, że nowa odsłona idealnie wpisze się w potrzeby i gusta użytkowników – dodaje Daniel Aniszewski, head of product design Wirtualnej Polski.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl