media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Znakomity rok dla Mitsubishi w Polsce
Polscy klienci salonów Mitsubishi Motors zarejestrowali w minionym roku aż o niemal 16% więcej samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Japońska marka, będąca ekspertem w konstruowaniu samochodów typu SUV i światowym pionierem elektromobilności, notuje nieprzerwany wzrost sprzedaży w Polsce już od 2 lat.
To był dobry rok
Polacy zarejestrowali w ubiegłym roku 6471 samochodów Mitsubishi – o 15,5% więcej, niż w 2018 roku. Najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów był debiutujący ubiegłej jesieni, kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, który trafił aż do 2792 nabywców, notując blisko 29% wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym modelem Mitsubishi pozostał rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się 1695 nabywców, co oznacza blisko 12% lepszy rezultat, niż w poprzednim roku. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do niezwykle lubianego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross – przekonał on do siebie 1137 klientów. Wprowadzony do sprzedaży wiosną 2018 roku miejski model Mitsubishi Space Star zdobył 572 klientów, co oznacza aż 55% wzrost sprzedaży a nowy model pickupa Mitsubishi L200, który trafił do salonów jesienią ubiegłego roku skłonił do zakupu 230 klientów notując rezultat o 10% lepszy, niż przed rokiem.
„Taki rezultat to dla nas wielka nagroda i dowód na to, że klienci doceniają kilkudziesięcioletnie doświadczenie Mitsubishi w tworzeniu SUV-ów a także coraz wyższy poziom obsługi w salonach.„ – podsumowuje Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
2020 rokiem wielu premier Mitsubishi
Rozpoczęty właśnie rok przyniesie istotne zmiany na motoryzacyjnym rynku, związane z nowymi, zaostrzonymi normami emisji CO2. Firma Mitsubishi Motors jako pionier elektromobilności jest dobrze przygotowana na nadejście niskoemisyjnej rewolucji. MMC może pochwalić się 50-letnim doświadczeniem w konstruowaniu aut elektrycznych i wprowadzeniem na rynek pierwszego masowo produkowanego pojazdu z napędem elektrycznym - Mitsubishi i-MiEV. Zaprezentowany w 2013 roku pierwszy na świecie SUV z elektrycznym napędem 4x4 i doładowaniem zewnętrznym – Mitsubishi Outlander PHEV – jest obecnie światowym i europejskim bestselerem wśród aut PHEV.
„W 2020 roku nie zwolnimy tempa – już niebawem wprowadzimy na rynek słynny model Mitsubishi Outlander PHEV 2020 a w ciągu całego roku planujemy aż 3 premiery i kilka nowych, specjalnych wersji obecnych modeli.” – podkreśla Yasuyuki Oyama.
Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce www.mitsubishi.pl/dealerzy tworzy obecnie 28 punktów sprzedaży i 41 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com