ekonomia/biznes/finanse

Zrównoważony rozwój kluczem do sukcesu. P&G po raz drugi partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing

16.12.2019 | P&G

To, że innowacje są podstawą biznesu i motorem napędowym P&G, firma udowadnia na każdym kroku. Chcąc utrzymać pozycję lidera, P&G przykłada dużą wagę m.in. do współpracy z akceleratorami, które umożliwiają nawiązanie nowego partnerstwa ze startupami. Jednak nie tylko rozwój nowych technologii, umożliwia osiągnięcie lepszych rezultatów przez firmę, ale także zrównoważone podejście do biznesu. P&G po raz drugi został partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing, jednym z tematów którego są innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Poland Prize powered by Huge Thing to już siódma edycja programu akceleracyjnego organizowanego przez Huge Thing – platformę współpracy młodych firm z dojrzałym biznesem. Głównym celem oraz założeniem działań akceleratora jest stworzenie możliwości polskim oraz zagranicznym startupom współpracy z międzynarodowymi korporacjami, dzięki której wspólnie mogą wypracować nowe rozwiązania w wielu obszarach.

„Social responsbility in marketing” to hasło grudniowego MeetUP’u, czyli spotkania uczestników i sympatyków obecnej edycji Programu Poland Prize powered by Huge Thing. Działania w obszarze zrównoważonego rozwoju stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowej wielu globalnych koncernów. Zaproszeni goście mieli możliwość prezentacji działań swoich firm w tym obszarze. Dzielili się też swoimi doświadczeniami z potencjalnymi partnerami.

„Zaangażowanie w zrównoważony rozwój wpisane jest w misję Procter & Gamble i wynika z rozumienia potrzeb konsumentów oraz dążenia do poprawy jakości ich życia. Jako firma o globalnym zasięgu mamy możliwość realnego wpływu na otaczające nas środowisko. Dlatego dbamy o to, by nie tylko nasze własne działania ograniczały nasz ślad środowiskowy, ale także o to, by nasze produkty pomagały w dokonywania zrównoważonych wyborów konsumentom. Na przykład, korzystając z kapsułek do prania Ariel, możemy prać nasze ubrania w niskich temperaturach i w krótszych cyklach prania, dzięki czemu w znaczący sposób zredukujemy ilość używanej energii.” – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

P&G jako partner programu Poland Prize powered by Huge Thing szuka rozwiązań niemalże z każdego obszaru swoich działań. Tym samym poszukuje narzędzi, które usprawnią procesy marketingowe, produkcyjne, operacyjne czy technologiczne. W ramach współpracy z akceleratorami P&G ma możliwość dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem, które może stać się inspiracją dla młodych przedsiębiorstw, a także wspólnie tworzyć innowacje, mające realny wpływ na ulepszenie życia konsumentów.

„Huge Thing powstał jako jeden z pierwszych programów akceleracyjnych w Polsce. Stwarzamy możliwość nawiązania współpracy z globalnymi firmami, takimi jak Procter & Gamble, które dysponują doświadczeniem, mają ogromną wiedzę na temat konsumentów, ale także biznesowy know-how. Naszym głównym celem jest wsparcie rozwoju młodych przedsiębiorstw i łączenie ich z realnymi wyzwaniami dojrzałego biznesu. – komentuje Marta Janczewska-Bażak, Poland Prize powered by Huge Thing

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

załączniki

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.