środowisko naturalne/ekologia ekonomia/biznes/finanse
BNP Paribas wspiera transformację energetyczną. Już 10 000 gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych dzięki ofercie Banku
Bank BNP Paribas realizuje i rozwija projekty proekologiczne, wpisujące się w ideę programu „Banku Zielonych Zmian”. W grudniu udzielił finansowania na dziesięciotysięczną przydomową instalację fotowoltaiczną. Zaangażowanie w sektor odnawialnych źródeł energii to nie tylko element Strategii CSR Banku, ale też idea bliska wielu pracownikom i klientom Banku.
Kredyt konsumencki oferowany jest w modelu B2B2C – we współpracy z sieciami handlowymi oraz firmami sprzedającymi i montującymi panele fotowoltaiczne.
- Od 2016 roku sukcesywnie rozwijamy ofertę produktową i poszerzamy sieć partnerów, która liczy już ponad 1100 punktów sprzedaży – liderów rynku w skali kraju lub lokalnie – tłumaczy Krzysztof Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Sprzedaży Consumer Finance w Banku BNP Paribas. -. Dla BNP Paribas jest to niezwykle istotne nie tylko z biznesowego punktu widzenia. Czujemy wielką satysfakcję przekładając ambitną strategię CSR na realne działania, które mają niebagatelny wpływ na ograniczanie emisji CO2 – dodaje.
W 2015 roku Bank BNP Paribas zaprzestał finansowania wszelkich projektów budowy nowych inwestycji węglowych i zapoczątkował proces wyjścia z finansowania sektora węglowego. W zgodzie z nową strategią, priorytetem stało się finansowanie transformacji energetycznej
i wspieranie klientów w budowaniu gospodarki niskoemisyjnej.
Zmiany klimatu i degradacja środowiska naturalnego dotyczą wszystkich, a ich dynamika nie zostawia nam wiele czasu do namysłu. Dlatego Bank BNP Paribas chce być nie tylko uczestnikiem, ale inicjatorami proekologicznych przedsięwzięć.
W październiku br. Bank zakończył akcję „Wielkie ogrody tlenowe", dzięki której zasadzi 50 000 drzew tlenowych – po jednym w zamian za każde nowe konto czy kredyt gotówkowy. W BNP Paribas udało się również znacząco ograniczyć obieg papierowych dokumentów. W listopadzie blisko 80 proc. umów kredytowych w Pionie Sprzedaży Consumer Finance zostało zawartych w procesie paperless, dzięki rozwiązaniu stworzonym przez bank wspólnie z firmą Autenti.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl