media/marketing/reklama

Kto zostanie Bohaterem Gdyni? Wybór nie będzie łatwy, a wszystko będzie jasne 15 grudnia!

10.12.2019 | Galeria Klif

Za nami już internetowe głosowanie. Wśród uczestników II etapu akcji „Z miłości do Gdyni”, na których oddawano glosy, znalazło się 31 osób: 17 pań i 14 panów. Akcja spotkała się z żywym oddźwiękiem i zainteresowaniem mieszkańców - łącznie w ciągu 12 dni oddano blisko 95 tys. głosów. Dziennie średnio oddawano prawie 8 tysięcy głosów. Wiele osób bardzo się zaangażowało, zachęcając do głosowania na swoich kandydatów nie tylko rodzinę, ale przyjaciół, znajomych i całe środowiska, związane z uczestnikami.

Kim są te 32 niezwykłe osoby?

To przedstawiciele przeróżnych profesji i pasji, działający dla innych: ratujący zwierzęta, zajmujący się popularyzacją dziejów Gdyni, przewodnicy. Są nauczyciele, którzy nie tylko uczą, ale i wychowują, są osoby niepełnosprawne, które pomagają innym osobom w takiej samej sytuacji realizować pomysły na twórcze życie, są osoby, które zajmują się prowadzeniem fundacji i stowarzyszeń, niosących pomoc w chorobie i w samotności, są też zakochani w dziejach Gdyni pasjonaci, dzielący się tą miłością poprzez książki, działalność wydawniczą czy prowadzenie społecznego muzeum. Jest też mistrz fryzjerstwa, który sprawie piękne fryzury osobom z niepełnosprawnością intelektualną, jest pani, która prowadzi pracownię kreatywną i uczy wyczarowywać piękne przedmioty, a także gdynianin, który pomimo sędziwego wieku zadziwia rodzinę i znajomych wspaniałą pamięcią o Gdyni, sięgającą nawet lat 30-tych. Nie brakuje artystów, zajmujących się aktorstwem, literaturą, sztuką. Są animatorzy kultury i osoby działające w biznesie, które nie wahają się działać pro publico bono.

Kto dokona wyboru Zwycięzcy?

W ostatnim etapie konkursu czeka nas wybór, którego dokona Kapituła Nagrody. Zasiadają w niej: Michał Guć, wiceprezydent Gdyni, Dariusz Małszycki, badacz dziejów Gdyni, autor „Nowego gdyńskiego bedekera”, Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif, która jest organizatorem konkursu i Wiktor Pilarczyk prezes Polska Press, wydawcy „Dziennika Bałtyckiego”, partnera plebiscytu a także redaktor naczelny tej największej na Wybrzeży gazety  – Mariusz Szmidka.

- To będzie bardzo trudny wybór. Każda z osób, biorąca udział w naszej akcji, już jest bohaterem Gdyni. Te osoby działają dla innych, nie liczą swojego czasu, angażują nierzadko swoje pieniądze i zarażają „wirusem” pomagania. Rozkład głosów pokazuje, że mamy ścisłą czołówkę, ale niezależnie od wyników internetowych będziemy oceniać każdego kandydata bardzo wnikliwie. Cieszę się, że ta akcja spotkała się tak żywym odzewem, co dowodzi, że nasz pomysł na uhonorowanie Bohatera Gdyni był strzałem „w dziesiątkę” – mówi Mariola Rogóż, dyrektor galerii Klif.

Sześć osób musi zważyć osiągnięcia i dokonania kandydatów na pięciu polach: przedsiębiorczości i brania spraw w swoje ręce; odwagi w decyzjach i działaniu, prekursorstwie; dzieleniu się sobą, czasem, pomysłami; nietuzinkowości – charakterystycznego, ciekawego, inspirującego sposobu działania; miłości do Gdyni wyrażającej się w poznawaniu i propagowaniu jej dziejów, budowaniu jej przyszłości, poszanowaniu jej środowiska i rozwijaniu społeczności.

O co walczą kandydaci?

Nagroda Główna o wartości 5 tysięcy złotych to Karta Zakupowa do Galerii Klif. Kapituła nie musi kierować się wynikami internetowego plebiscytu. Jego zwycięzca, a jest nim pani Judyta Bork, już zapewniła sobie Nagrodę Publiczności o wartości 2 tysięcy złotych. Decyzją Kapituły zostanie przyznane także Wielkie Wyróżnienie z nagrodą o wartości 1 tys. zł i siedem wyróżnień – po 300 zł każde. Ostateczny werdykt i prezentacja zwycięzców akcji „Z miłości do Gdyni” będą miały miejsce podczas uroczystej Gali w niedzielę, 15 grudnia o godz. 12:00 w Galerii Klif, na którą już teraz zapraszają Organizatorzy.         

informacje o firmie

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski.  Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

informacje o firmie

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski.  Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.