media/marketing/reklama

Telewizja WP z historycznym rekordem oglądalności

W listopadzie 2019 roku Telewizja WP zanotowała rekordową oglądalność, która wyniosła 0,55% w grupie all 16-49. To najlepszy wynik w historii stacji, która obchodzi właśnie swoje trzecie urodziny. Cały trzeci kwartał 2019 roku Telewizja WP zamknęła z udziałem 0,49% w grupie all 16-49 i zajęła pierwsze miejsce wśród bezpośredniej konkurencji.

Telewizja WP - 3 lata

Telewizja WP nadawanie rozpoczęła 2 grudnia 2016 roku. W swojej ofercie programowej łączy produkcje własne z wartościowymi materiałami zagranicznymi. W uaktualnionej strategii stacja postawiła na synergię dwóch światów: telewizji linearnej oraz video online. Jako jedyna w Polsce przekazuje widzom telewizji naziemnej treści video z portfolio grupy WP, zwiększając zasięg viedo online wśród widzów, którzy na co dzień nie korzystają z internetu.

W listopadzie 2019 roku padł rekord oglądalności Telewizji WP, która dotarła do 0,55% widzów w grupie all 16-49, co stanowi wzrost o 39% rok do roku. W całym trzecim kwartale 2019 roku stacja osiągnęła 0,49% oglądalności w grupie all 16-49 i zajęła pierwsze miejsce wśród bezpośredniej konkurencji na MUX8.

W ramówce Telewizji WP znaleźć można światowe filmy i seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, rozrywkowe oraz szereg programów dokumentalnych i poradniczych, w tym popularnych o remontowaniu i urządzaniu wnętrz. Od kwietnia 2019 Telewizja WP pokazuje najsłynniejsze show motoryzacyjne na świecie, czyli „Top Gear”, a od października także „Kuchenne rewolucje Gordona Ramsay’a”.

Kuchenne rewolucje Gordona Ramsaya 1"Kuchenne rewolucje Gordona Ramsay’a"

Stacja podejmuje też odważne i istotne społecznie tematy. W listopadzie na kanale zadebiutował 10-odcinkowy serial dokumentalny poruszający resocjalizację kobiet w polskich więzieniach. Autorzy programu spędzili z kamerą kilka miesięcy w jednym z największych zakładów karnych dla kobiet w Krzywańcu koło Zielonej Góry. Bohaterkami serii są kobiety skazane za morderstwa, często latami maltretowane przez partnerów. „Kobiety Kryminału” to historia bezsilnych ofiar przemocy domowej, które w końcu pękły i same stały się katami. Emisja w każdy poniedziałek o godz. 20:00.

Program na zamówienie Telewizji WP wyprodukowała Grupa medialna WTK z Poznania. Jego producentem jest Krzysztof Szydłowski, prezes WTK, a autorem Jan Józefowski, twórca wielu reportaży telewizyjnych, na co dzień wydawca i reporter WTK.

Kobiety Kryminału"Kobiety Kryminału"

Z okazji trzecich urodzin i zbliżających się świąt Telewizja WP zaplanowała filmowe premiery dla całej rodziny. Emisja w każdą sobotę grudnia o godz. 20:00. Już 7 grudnia widzowie będą mogli obejrzeć „Gwiazdkę z nieba”, 14 grudnia Telewizja WP pokaże „Córkę Świętego Mikołaja”. W kolejne soboty emisja filmów: „Chłopak pod choinkę” oraz „Świąteczna randka”.

Gwiazdka z nieba"Gwiazdka z nieba"

Telewizja WP dostępna jest naziemnie na ósmym multipleksie (MUX8), na platformie CANAL+ (kanał: 73), w najlepszych sieciach kablowych, w tym m.in.: UPC (kanał 116/158), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (25) oraz usłudze WP Pilot.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor ds. Komunikacji i PR / Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Media SA
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama