handel

Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie

05.12.2019 | Mitsubishi Motors

W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi Motors.

Firma Auto Krak działa na krakowskim rynku motoryzacyjnym już od 30 lat. Otwarty niedawno nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Krak, dogodnie usytuowany przy ulicy Jasnogórskiej 105 w Krakowie, mieści niezwykle przestronny salon i serwis mechaniczny z 11 stanowiskami. Klienci firmy Auto Krak mają do dyspozycji parking na 20 samochodów.

Firma Auto Centrum Lis może również pochwalić się długim - ponad 20-letnim doświadczeniem na lokalnym rynku motoryzacyjnym. Wyróżniający się rozmachem i dobrą lokalizacją nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Centrum Lis zlokalizowano przy ulicy Łódzkiej 71. Na klientów serwisu czeka 12 stanowisk mechanicznych a parking pomieści aż 80 samochodów.

Najnowocześniejsze stacje zaprojektowano zgodnie z najnowszymi standardami firmy spod znaku Trzech Diamentów, przy zastosowaniu najbardziej zaawansowanych rozwiązań ekologicznych.

Obydwa nowe salony mogą pochwalić się atrakcyjną ekspozycją wszystkich modeli Mitsubishi a na klientów czeka gama samochodów testowych. Profesjonalni specjaliści do spraw sprzedaży służą informacjami na temat pojazdów Mitsubishi: cen, wyposażenia i danych technicznych.

Klienci mają do wyboru różne formy finansowania (zakup gotówkowy, kredyt, leasing) oraz warunków ubezpieczenia (atrakcyjne pakietowe polisy ubezpieczeniowe). Zarówno Auto Krak, jak i Auto Centrum Lis przyjmują w rozliczeniu samochody swoich klientów.

Serwisy dysponują pełnym wyposażeniem z zakresu diagnostyki oraz wyspecjalizowaną w dziedzinie obsługi serwisowej kadrę doradców i mechaników. Placówki oferują pełen gamę usług związanych z zakupem i obsługą samochodów: naprawy i przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, opon, klimatyzacji, diagnostykę silników oraz naprawy blacharsko-lakiernicze. Stacje współpracują z towarzystwami ubezpieczeniowymi zapewniając szybkie i bezgotówkowe naprawy powypadkowe.

Nowe punkty dilerskie Mitsubishi Motors – salon oraz serwis i części – zapraszają klientów od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, a w soboty od 9.00 do 14.00 (serwis do 13.00).

Cieszymy się, że polskie salony są najnowocześniejszymi w Europie i mamy nadzieję, że ich wygląd i funkcjonalność skłoni do wizyt w placówkach Motors jeszcze większą liczbę klientów.” – podkreśla Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Więcej informacji o nowych placówkach Mitsubishi Motors można odnaleźć na stronach: http://mitsubishi.autokrak.pl , http://mitsubishi.kalisz.pl

Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy obecnie 28 punktów sprzedaży i 41 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1100 osób.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie