ekonomia/biznes/finanse

Rozwój programu wsparcia Mitsubishi DENDO

22.11.2019 | Mitsubishi Motors

Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zawarła umowę o współpracy w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych z prefekturą Kochi wraz z lokalnym przedstawicielem marki – Kochi Mitsubishi Motors Sales. MMC rozpoczyna współpracę z prefekturą Kochi w ramach Programu Wsparcia Społeczności DENDO, którego celem jest stworzenie w całej Japonii systemu szybkiego dostarczania pojazdów elektrycznych MMC na obszarach dotkniętych katastrofami. MMC planuje podpisać umowę z lokalnymi władzami w całej Japonii do roku fiskalnego 2022.

Prefektura Kochi jest siódmym samorządem, który podpisał w tej sprawie umowę.

Prezes zarządu MMC Osamu Masuko odwiedził Kochi i podpisał umowę z wicegubernatorem prefektury, Takaaki Iwaki oraz z dyrektorem przedstawicielstwa Kochi Mitsubishi Motors Sales, Asao Hirota.

Celem porozumienia jest skrócenie czasu na potwierdzenie wymaganych informacji z samorządami lokalnymi w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych oraz szybkie dostarczenie pojazdów elektrycznych MMC do obszarów dotkniętych klęskami żywiołowymi i do stref ewakuacyjnych oraz, tak jak w przypadku hybrydowego modelu Outlander PHEV, wykorzystanie samochodu jako alternatywnego źródła energii.

Wiemy, że prefektura Kochi została poważnie zniszczona przez intensywne opady deszczu w 1998 roku” – powiedział Osamu Masuko. „Mamy wielką nadzieję, że nasze produkty przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości, spowodowanych klęskami żywiołowymi oraz zwiększą poczucie bezpieczeństwa i wsparcia w regionie”.

Gdy we wrześniu 2019 r. tajfun 15 spowodował ogromne szkody w prefekturze Chiba, MMC użyczyło łącznie 12 modeli Outlander PHEV lokalnym samorządom jako źródła zasilania urządzeń gospodarstwa domowego. MMC będzie nadal zapewniać szybkie wsparcie dla obszarów dotkniętych klęskami żywiołowymi.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie