nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Nowy standard reklam wideo w Wirtualnej Polsce

WP wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli odtworzone do końca. To pierwsza taka oferta wśród polskich wydawców internetowych. Jednocześnie jest to kolejna innowacja po wprowadzeniu wskaźnika viewability i nawiązaniu współpracy z Meetrics, która uwiarygadnia kampanie prowadzone na powierzchniach Wirtualnej Polski.

3x100 grafika 1

Wirtualna Polska w ramach nowego rozliczenia #PłaćZaObejrzane wprowadza ofertę 3x100. Klient zapłaci tylko za spoty wideo, które zostaną zliczone wg następujących kryteriów: 100% playera z reklamą wideo widziane przez minimum 2 sekundy, niepominięte, czyli odtworzone do końca. Standard 3x100 jest dostępny od listopada 2019 roku w odsłonowych kampaniach wideo direct multiscreen. To nowy, jakościowy model rozliczeniowy, którego stawki zależą przede wszystkim od długości spotu. Jednocześnie jest to pierwsza taka oferta w Polsce.

Ze względu na dynamiczny rozwój wideo i telewizji online oraz nowy sposób konsumpcji treści w sieci widzimy, że dotychczasowy standard widzialności dla spotów tj. 50% powierzchni przez 2 sekundy, to za mało. Dlatego, idziemy krok dalej i oferujemy nowy sposób rozliczeń - 3x100%.  Zwracamy uwagę nie tylko na widzialność (liczoną jako 100% powierzchni playera przez min. 2 sekundy), lecz dodatkowo rozliczamy się wyłącznie za pełne odtworzenia reklamy. Nowy model oferujemy, jako standard dla wszystkich kampanii prerollowych zlecanych directowo. Jest to naturalny krok, który podnosi jakość produktów reklamowych w Wirtualnej Polsce mówi Joanna Skwarna, VP Paid Products WP Media SA.

3x100 grafika 2

Wcześniej, w styczniu 2018 roku, Wirtualna Polska jako pierwsza wprowadziła na rynek ofertę #PłaćZaWidzialne dla kampanii displayowych i zastąpiła standardowe rozliczenia CPM, dużo bardziej efektywnym modelem vCPM (cost per viewed mille), czyli za widzialne kreacje wg standardu IAB. WP była również pierwszym wydawcą on-line, który nawiązał współpracę z Meetrics w ramach pomiarów widoczności reklamy (viewability), wykrywania nadużyć reklamowych (fraud prevention) oraz ochrony marek (brand safety). Te rozwiązania pozwalają skuteczniej weryfikować kampanie reklamowe.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.