nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse
Generali wdrożyło nowe metody płatności dla pośredników ubezpieczeniowych
Generali udostępniło nowe metody płatności w sieci agencyjnej współpracującej z ubezpieczycielem - przez terminal płatniczy TubaPay oraz Blik.
- Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności Blik podczas zdalnego zawierania polis, dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom. Jest to udogodnienie dla wszystkich stron procesu zakupu: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. Co więcej zarówno terminal płatniczy TubaPay, jak i Blik zwiększają wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń, wynikające głównie ze zmniejszenia liczby transakcji gotówkowych – mówi Tomasz Poradzewski, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Generali i Proama.
Poprzez Blik i TubaPay Klienci Generali będą mogli zapłacić za każde ubezpieczenie w Generali oraz Proama.
- Wdrożenie tych rozwiązań to jest to kolejny krok w realizacji szerszej strategii budowania relacji z partnerami i klientami na lata. Dla Generali digitalizacja oraz upraszczanie procesów sprzedażowych i obsługowych to bardzo ważne elementy wspierania współpracujących z nami agentów w obsłudze klientów – dodaje Tomasz Poradzewski.
Warto zaznaczyć, że według danych NBP po II kwartale 2019 roku w obrocie było ponad 42 miliony kart. Natomiast jak informuje Polski Standard Płatności za pomocą BLIK w 2018 roku dokonano 91 mln transakcji, a w samym pierwszym półroczu tego roku 89 mln zł, co wskazuje skokowy wzrost zainteresowania konsumentów tymi formami płatności.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442