handel media/marketing/reklama

BNH realizuje kampanię dla Dr Gerard

24.10.2019 | Brand New Heaven

Agencja Brand New Heaven stworzyła kampanię wspierającą 6 produktów marki Dr Gerard – trzeciego producenta w Polsce pod względem wielkości sprzedaży ciastek. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii w Polsce oraz na 4 rynkach Europy wschodniej – Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja. Brand New Heaven odpowiada również za planowanie mediów w tej kampanii, na rynku polskim.

Kampania komunikuje zmianę opakowań 4. produktów marki Dr Gerard (Jaśki, Rolls Rollsy, Kremówka i Mafijne), a także wprowadzenie nowego smaku wafelków PryncyPałki oraz promocję Cracers Mix Artur - marki powiązanej z marką Dr Gerard.

Kreacja opiera się na serii 6 sekundowych spotów video. Gra dłoni prezentują produkty oraz charakterystyczną dla danego produktu scenę zmiany opakowania ze starego na nowe. Hasło przewodnie to: „Chcesz ciasteczko? Zjedz ciasteczko!”.

Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa przez 8 tygodni. Jest prezentowana w Internecie.

 

informacje o firmie

Informacje dodatkowe:

Brand New Heaven - to agencja doradztwa strategicznego oraz kreatywnego. Działa od 2011 roku. W swojej ofercie posiada zarówno usługi klasyczne – ATL, BTL, PR, eventy i promocje, jak i usługi związane z nowymi mediami – digital, social, performance.

W 2015 roku Brand New Heaven zwyciężyło otrzymując najwyższą możliwą notę w kategorii „Na ile jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z agencją?“ w badaniach klientów i rynku opracowanych przez Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej Roku 2015 za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu?, nie rób tego w sieci!”.Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring i inne), Dakoma, Coccine’, Roter Hahn, Generali.

www.brandnewheaven.pl

informacje o firmie

Informacje dodatkowe:

Brand New Heaven - to agencja doradztwa strategicznego oraz kreatywnego. Działa od 2011 roku. W swojej ofercie posiada zarówno usługi klasyczne – ATL, BTL, PR, eventy i promocje, jak i usługi związane z nowymi mediami – digital, social, performance.

W 2015 roku Brand New Heaven zwyciężyło otrzymując najwyższą możliwą notę w kategorii „Na ile jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z agencją?“ w badaniach klientów i rynku opracowanych przez Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej Roku 2015 za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu?, nie rób tego w sieci!”.Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring i inne), Dakoma, Coccine’, Roter Hahn, Generali.

www.brandnewheaven.pl