media/marketing/reklama

OPPO A1k dostępny w nowej, niższej cenie

21.10.2019 | OPPO

W ciągu ostatnich dwóch tygodni OPPO wprowadziło do swojej oferty aż cztery nowe modele smartfonów: dwa z serii Reno2, aktualizujące propozycję w wyższej i średniej półce, a także doskonale przyjęte modele z serii A, które oferują nieprzeciętną jakość i specyfikację w niższej i średniej niższej półce cenowej. Stanowią dlatego świetną alternatywę dla dotychczasowych liderów tego segmentu.

 

Dlatego też OPPO obniża cenę swojej budżetowej propozycji – modelu A1k. Już od dziś dostępny jest on w cenie 499 zł. Smartfon zakupić można w sklepach Media Markt, RTV Euro AGD i Media Expert (w kanałach online i wybranych punktach fizycznych) oraz w Strefie Marki OPPO na Allegro i w x-kom. OPPO A1k znajduje się także w ofercie sieci Play i Orange.

 

OPPO A1k wyposażony jest w procesor MediaTek MTK6762, 3 GB pamięci RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć kartą microSD aż do 256 GB.  Pojemny akumulator o pojemności 4000 mAh oraz zoptymalizowany algorytm AI znacznie ograniczają zużycie energii, gwarantując tym samym niezwykle długi (aż do 17 godzin) czas pracy urządzenia.

 

W smartfonie zastosowany został 6.1-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1560 x 720 pikseli i proporcjach 19.5:9 z najpopularniejszym obecnie notchem w kształcie kropli wody. Ekran obsługuje technologię APCF, co zapewnia większą jasność i wyrazistość obrazu, a jednocześnie pozwala ograniczyć zużycie energii. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu wzmocnionego szkła Corning Gorilla Glass 3, ekran A1k jest bardziej odporny na zarysowania i uszkodzenia.

Tylny panel obudowy OPPO A1k wyróżnia efektowna metaliczna tekstura, dzięki czemu urządzenie przyciąga wzrok eleganckim, stylowym wyglądem.

 

A1k wyposażony został w najnowszą wersję opracowanego przez OPPO, intuicyjnego systemu operacyjnego ColorOS 6.0 opartego o Android 9.0. Jego nowoczesna stylistyka sprawia, że urządzenie nie tylko działa szybciej, ale też jest łatwiejsze w obsłudze. ColorOS 6.0 oferuje szereg inteligentnych funkcji takich jak pasek powiadomień, inteligentny asystent, sterowanie gestami, pakiet funkcji bezpieczeństwa itd.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.