media/marketing/reklama

WP brand studio z cyklem wideo dla marki Citroën

Wirtualna Polska przygotowała cykl krótkometrażowych filmów, które opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych. „In love with you”  to hołd marki Citroën dla kinematografii. Premiera już w czwartek, 10 października m.in. na stronie głównej WP.

Każdy z odcinków nawiązuje do narracji i scen ze znanych filmów. To m.in. szalony pościg amerykańskich Grafitti oraz Thelma i Louise, nowofalowa opowieść o trudnościach w wyrażaniu emocji oraz włoska historia o ucieczce od społecznych konwenansów.

Filmy wyreżyserowali: pochodzący z Włoch Marcello Sora, wychowany w USA Jakub Blank oraz Polak francuskiego pochodzenia Błażej Żuławski. Za produkcję odpowiada WP brand studio we współpracy z Picture Form. Premiera już w czwartek, 10 października, o godzinie 13.00 na stronie głównej WP.

Poprzez serię „In love with you” Citroën oddaje hołd różnym stylom filmowym i promuje model C5 Aircross. Nazwa cyklu nawiązuje do hasła marki „Zainspirowani Tobą” oraz działań z zakresu natywnego storytellingu reklamowego, jakie WP prowadzi wraz z marką pod adresem zainspirowanitoba.wp.pl.

Citroën to marka, która nie boi się nietypowych, odważnych rozwiązań, zarówno technologicznych, dzięki którym wielokrotnie wyprzedzała swoją epokę, jak i promocyjnych. To  Citroën  zorganizował słynne wyprawy pojazdów gąsienicowych przez Azję i Afrykę, startował w rajdzie Dakar czy umieścił pierwszą w historii reklamową iluminację na Wieży Eiffla.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

kontakt dla mediów
Dyrektor ds. Komunikacji i PR / Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Media SA
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama