media/marketing/reklama

Smartfon OPPO A1k w atrakcyjnej ofercie JUNIOR BOX w Play

08.10.2019 | OPPO

OPPO A1k, jeden z przedstawicieli budżetowej serii wiodącego producenta smartfonów OPPO, dostępny jest w ofercie Elastycznej Formuły MIX w zestawie Junior Box. Oprócz smartfona, klienci sieci Play otrzymają także bezprzewodowy głośnik Bluetooth ® Spin-It Widget™.

 

OPPO A1k swoją światową premierę miał w sierpniu 2019r. Nowy model oferuje 32 GB pamięci wewnętrznej oraz wytrzymałą baterię o pojemności 4000 mAh, która umożliwia długi czas pracy urządzenia bez potrzeby ładowania. OPPO A1k posiada ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio P22. Wyposażony został w aparat główny o rozdzielczości 8 Mpix z technologią stabilizacji obrazu oraz przedni, oferujący 5 Mpix z dodatkową funkcją upiększenia. Smartfon posiada 6,1- calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1560 x 720 pikseli. Wyróżnia go także nowoczesny, metaliczny design podkreślony klasyczną elegancją ponadczasowych kolorów - czarnego i czerwieni.

 

W ofercie specjalnej Play do zestawu dołączony jest głośnik Bluetooth ® Spin-It Widget™. To oryginalne urządzenie w kształcie popularnego gadżetu, fidget spinnera, łączy funkcje zabawy oraz słuchania muzyki za pomocą Bluetooth.

 

Smartfon w ofercie JUNIOR BOX dostępny będzie w cenie symbolicznych 2 złotych. Elastyczna Formuła MIX w Play gwarantuje w pakiecie nielimitowane rozmowy i SMS-y w Play, nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich, oraz 200 minut do pozostałych sieci. W ramach oferty klienci mogą cieszyć się także internetem bez ograniczeń przez pierwsze 30 dni, a po tym czasie 2GB na miesiąc.

kontakt dla mediów
Piotr Żaczko
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama