wydarzenia technologie

OPPO na London Design Festival 2019

17.09.2019 | OPPO

Firma OPPO, wiodący w skali globalnej producent smartfonów, jest sponsorem głównym Global Design Forum odbywającego się w ramach London Design Festival 2019. OPPO integruje światy sztuki i technologii, aby zgłębić ‘Essence of Discovery’ - motyw przewodni ekspozycji OPPO.

Ze względu na wspólne podejście do filozofii wzornictwa, estetyki, poszukiwań, innowacyjności, a także wizji przyszłości OPPO nawiązało współpracę z cenionym japońskim architektem Kengo Kumą. Jej owocem jest duża instalacja „Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness” prezentowana w Ogrodzie im. Johna Madejskiego w Muzeum Wiktorii i Alberta podczas London Design Festival, a OPPO jest jedyną azjatycką marką technologiczną, która przyciąga uczestników festiwalu zewnętrzną instalacją artystyczną w takiej skali.

„Współpraca z OPPO nad tym projektem była niezwykle zajmująca. Pracownicy OPPO London Design Centre podzielają moją pasję do zgłębiania możliwości integracji technologii z naturalnymi materiałami. Instalacja wykonana z bambusa i włókna węglowego świetnie wpisuje się w otoczenie – powiedział Kengo Kuma - OPPO wytycza nowe poziomy wzorniczej innowacyjności, by użytkownicy mogli podziwiać piękno technologii. Podobnie i ja tworzę swoje prace, nieustannie badając nowe materiały, kształty i otoczenia. Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness to odważna eksploracja tego tematu”.

„Bardzo się cieszymy z artystycznej współpracy z niesamowitym Kengo Kumą. Do głównych zadań OPPO London Design Centre należy badanie przyszłości wzornictwa i techniki, a także opracowywanie technologii, które wzbogacają nasze życie na co dzień. Mamy nadzieję, że ta instalacja pobudzi wyobraźnię zwiedzających oraz zarazi ich naszym entuzjazmem do nowoczesnego wzornictwa i rozwijania nowych technologii”- dodał Jintong Zhu, szef ośrodka badawczo-rozwojowego OPPO London Design Centre.

Swoje przełomowe technologie, futurystyczny design i innowacyjną kreatywność OPPO prezentuje na wciągającej, interaktywnej wystawie ‘Essence of Discovery’ na Baker Street. Zwiedzający mogą się tu przekonać o możliwościach bardziej harmonijnego współistnienia ludzi i technologii. Firma demonstruje swoje doświadczenie w dziedzinie opracowywania produktów łączących w sobie piękno, inteligencję oraz przyjemne w dotyku materiały. Eksperymentując ze wzornictwem, OPPO London Design Centre będzie nadal zgłębiać kolejne obszary produktowe i funkcje - nie ograniczając się do smartfonów - a także nowe trendy związane ze stylem życia. 

Seria portali i totemów inspirowanych dekonstrukcją nowego logo OPPO umożliwia interakcję z kompozycją techniki i natury. Każdy portal i totem nawiązuje do przyszłej interakcji z urządzeniami przy użyciu wzroku, języka ludzkiego, gestów i dotyku, w kontekście naturalnych technologii i zaspokajania życiowych potrzeb. Zwiedzający będą mogli na przykład zyskać nowy punkt widzenia na otoczenie fizyczne, oglądając je przez cyfrowy obiektyw z funkcjami rzeczywistości rozszerzonej. OPPO poszukuje „istoty wzornictwa”, wykorzystując do tworzenia przyszłych technologii przestrzeń, estetykę, inteligencję i materiały.

Fascynująca prezentacja OPPO ma na celu przekonanie odbiorców, że technologie nie muszą kojarzyć się z urządzeniami. Dzięki artystycznej ekspresji i ludzkiemu podejściu wzornictwo technologiczne może stać się głównym aspektem doświadczeń użytkownika i oferować mu potrzebny komfort.

Instalację Essence of Discovery można oglądać na Baker Street 35 w trakcie London Design Festival, od 14 do 22 września.

Instalację Bamboo () Ring: Weaving into Lightness można podziwiać w Ogrodzie im. Johna Madejskiego w Muzeum Wiktorii i Alberta również od 14 do 22 września.

kontakt dla mediów
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia