wydarzenia technologie

OPPO demonstruje możliwości nowego pakietu CameraX podczas Google Developer Days China 2019

13.09.2019 | OPPO

Firma OPPO znajdzie się w gronie producentów urządzeń, którzy jako pierwsi zapewnią obsługę pakietu Google CameraX - nowej biblioteki pomocniczej Android Jetpack ułatwiającej opracowywanie aplikacji do aparatu. 11 września w Szanghaju, podczas prezentacji inaugurującej konferencję Google Developer Days China 2019 (GDD China 2019) na smartfonie OPPO Reno 10x Zoom zademonstrowano połączone możliwości technologii przetwarzania obrazu firmy OPPO oraz pakietu CameraX. W czasie wydarzenia firmy OPPO i Google przedstawiły także pełną linię smartfonów marki, które będą obsługiwały nową technologię. 

Google CameraX jest zbiorem bibliotek i narzędzi do systemu Android, dzięki którym programiści mogą wykorzystywać funkcje natywnej aplikacji aparatu w smartfonie. Pakiet ten będzie obsługiwany przez smartfony OPPO, w tym OPPO Reno 10x Zoom oraz najnowszą linię OPPO Reno 2. Dzięki integracji CameraX ze smartfonami OPPO, programiści mogą wykorzystywać technologie przetwarzania obrazu marki, dodając zaledwie dwie linie kodu. W przypadku urządzeń obsługujących pakiet CameraX, programiści chcący wzbogacić funkcjonalność swojej aplikacji, wykorzystując opracowane przez OPPO zaawansowane tryby HDR oraz Beauty będą mogli to zrobić bez konieczności pisania kodu specjalnie dla danego modelu smartfona.

 „Firma OPPO niezmiennie zobowiązuje się do dostarczania poprzez swoje produkty wyjątkowych doświadczeń z użytkowania konsumentom z całego świata. Cieszymy się, że uczestnicząc we wdrażaniu pakietu Google CameraX, poszerzamy możliwości programistów, tworzymy sprawny i otwarty ekosystem, a także rozwijamy rozwiązania z zakresu przetwarzania obrazu” powiedział Andy Wu, Vice President of Software Engineering w OPPO. „Nie możemy się doczekać dalszych prac nad najbardziej innowacyjnymi aplikacjami w epoce inteligentnej łączności by polepszać jakość życia użytkowników z całego świata.”

Jako jeden z pierwszych producentów wdrażających pakiet CameraX, OPPO udostępniło swoje innowacyjne technologie przetwarzania obrazu wszystkim programistom, aby mogli oni lepiej dostosować swoje aplikacje dla milionów użytkowników urządzeń OPPO. W czasie konferencji GDD China 2019 firma – wykorzystując do tego smartfony Reno 10x Zoom – zademonstrowała na żywo nowe możliwości wynikające z zastosowania CameraX a także zaprosiła odwiedzających na swoje stoisko. Uczestnicy konferencji mieli możliwość przetestowania smartfonów z i bez pakietu CameraX oraz samodzielnie zaobserwować ogromną różnicę w jakości zdjęć. Korzystając z aplikacji uczestnicy mogli też poznać zalety i przewagi wynikające z zaawansowanych funkcji aparatu OPPO, takich jak tryby Beauty oraz HDR, tworząc fotografie doskonałej jakości.

OPPO jest pionierem technologii przetwarzania obrazu i nieustannie prowadzi prace nad innowacjami w zakresie fotografii mobilnej oraz pokrewnych obszarów. Otwierając funkcje swojego aparatu dla pakietu CameraX, firma chce umożliwić programistom z innych firm korzystanie z czołowych technologii, tak aby mogli tworzyć zróżnicowane aplikacje i zaspokajali potrzeby użytkowników, którym zależy na wygodnej obsłudze aparatu i profesjonalnej jakości zdjęć w każdej sytuacji.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.