sport media/marketing/reklama

Igor Klaja został laureatem plebiscytu BrandMe CEO magazynu Forbes

12.09.2019 | OTCF

W środę 11 września pod hasłem „Liderzy XXI wieku” odbyła się druga edycja plebiscytu BrandMe CEO. Podczas gali wyróżniono autentycznych, transparentnych i odważnych prezesów, których silna marka osobista ma wpływ na sukces zarządzanej organizacji. Na liście laureatów znalazł się Igor Klaja, prezes spółki OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji BrandMe CEO były autentyczność i autentyczne przywództwo. Kapituła wyróżniła liderów o unikalnej osobowości i charyzmie, którzy potrafią zmotywować, zainspirować i poprowadzić zespół w kierunku sukcesu. Celem plebiscytu było wyłonienie tych prezesów, których silna marka osobista ma wpływ na osiągnięcia organizacji.

Autentyczność oznacza spójność w tym co myślę, mówię i robię. Zarządzam firmą od ponad 20 lat i przez cały ten czas postępuję zgodnie ze sobą, kieruję się tymi samymi wartościami i zasadami. W OTCF autentyczność i pasja zawsze zajmowały wyjątkowe miejsce. Z pasji do sportu powstała firma, a od tego roku, hasło marki 4F brzmi „Wierni sobie”. To ukłon w kierunku ludzi, którzy idą swoją drogą – dla jednych sport to codzienny spacer, dla innych wieloletnie trenowanie, by któregoś dnia stanąć na podium. W biznesie jest podobnie – liczy się konsekwencja oraz to, że się nie poddajesz. Jestem wdzięczny kapitule plebiscytu za to wyróżnienie, dzięki któremu znalazłem się w gronie ludzi, których różni wiele, ale łączy podobny sposób postrzegania świata – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., do której należy marka 4F.

Kapituła plebiscytu przy wyborze laureatów kierowała się autentycznością prezesa, zwracała uwagę na spójną wizję i styl zarządzania, a także wartości, jakimi kieruje się on w życiu i w pracy. Jednym z kryteriów była komunikacja z rynkiem i z pracownikami, a także siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy. Listę kryteriów zamyka strategia zarządzania, czyli to, w jaki sposób przyjęte przez prezesa strategie i taktyki przekładają się na wyniki firmy. Laureaci plebiscytu BrandMe CEO to osoby, które zarządzają swoimi firmami przynajmniej 3 lata.

informacje o firmie
informacje o firmie