sport technologie

Najlepsi połączyli siły – Lenovo i Mateusz Kusznierewicz na XIV Regatach Lenovo

12.09.2019 | Lenovo

W dniach 5-7 września 2019 r. już po raz 14 odbyły się największe branżowe zawody żeglarskie w Polsce. W tym roku zmieniono lokalizację na Ruciane Nida nad jeziorem Bełdany i port Klub Mila Kamień, gdzie pod czujnym okiem Mateusza Kusznierewicza spotkało się ponad 580 uczestników rywalizujących na 75 jachtach w 3 klasach pokonując dwie różne trasy po dwa biegi, z których każdy liczył po 11 km.

Lenovo jest czołowym dostawcą komputerów, urządzeń mobilnych oraz rozwiązań dla centrów danych, posiada także szerokie portfolio dedykowanych akcesoriów do swoich produktów. W DNA firmy na stałe wpisana jest innowacyjność i odwaga we wdrażaniu przełomowych rozwiązań w świecie technologii. Linie produktów takie jak biznesowe ThinkPad czy ThinkCentre, ale i konsumenckie Yoga, IdeaPad czy Legion na stałe zagościły w świadomości użytkowników jako synonim jakości oraz rozwiązań premium, dzięki czemu cieszą się ogromną popularnością. Niedawno do tego zestawu dołączyła także zupełnie nowa linia ThinkBook, będąca połaczeniem biznesowej jakości ThinkPadów i designu produktów serii konsumenckiej. Wielkości sprzedaży Lenovo towarzyszy także odpowiedni rozmach organizowanych przez firmę imprez.

Podczas pierwszych Regat, które odbywały się 14 lat temu, w zawodach uczestniczyło zaledwie 30 jachtów, lecz z każdym kolejnym rokiem ich liczba rosła i coraz więcej firm zgłaszało chęć swojego udziału. Duże zainteresowanie przełożyło się na kolejne edycje imprezy, aby w tym roku zgromadzić ponad 580 uczestników z całej branży.

Tegoroczne Regaty odbyły się pod opieką Mateusza Kusznierewicza i jego mistrzowskiej Akademii. Uczestnicy Regat mogli korzystać z jego doświadczenia i porad. Mateusz był obecny przy otwarciu jak i zamknięciu Regat, osobiście gratulował też zwycięzcom.

Rywalizacja odbyła się na dwóch trasach a każda z nich obejmowała dwa biegi po 11 km. Na jeziorze spotkało się 75 jachtów z 3 różnych klas – T1 (jachty Antila 24, Maxus 24), T2 (jachty Antila 27, Maxus 28, Solina 27) oraz T3 (jachty Antila 33, Maxus 33). W pierwszej z nich bezkonkurencyjna okazała się załoga Polkomtel – bandera Plus w obu biegach zajmując pierwsze miejsce. Wyśmienitą formą wykazała się także ekipa Atos za każdym razem przypływając tuż za zwycięzcą. Miejsce trzecie przypadło załodze Cross. Rywalizacja w klasie T2 była także bardzo zacięta, jednak zdecydowanym liderem okazała się firma Vida a tuż za nimi uplasował się zespół AB. Trzecie miejsce zdobyła z kolei firma Statim 2. W klasie T3 jako pierwsza linię mety przekraczała zawsze ekipa Vobis. Za swoje wyniki srebrne medale otrzymała firma MBA System a krążki z brązowego kruszcu przypadły załodze Notebooki.pl.

Znakomite warunki atmosferyczne sprzyjały rywalizacji i integracji w jednym. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno na lądzie jak i na wodzie wszystkim uczestnikom Regat.

„Nie ma w Polsce drugiej tak dużej imprezy dla branży IT. Jestem dumny, że udało się stworzyć niezwykłe wydarzenie, na które co roku czekają setki naszych partnerów, dystrybutorów i klientów. Radość zwycięzców, postępy innych, wspólne dzielenie się wrażeniami minionego dnia to bezcenne doświadczenia, których stajemy się udziałem. Początek września jest i będzie kojarzony z regatami pod banderą Lenovo.” - powiedział Andrzej Sowiński, Country Manager Lenovo Polska.

Więcej informacji, zdjęć i materiał wideo można znaleźć pod adresem www.regatylenovo.pl.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 50 mld USD, zatrudniającą 57 000 pracowników i działającą na 180 rynkach świata. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentnych technologii wszystkim użytkownikom, opracowujemy przełomowe rozwiązania sprzyjające powstawaniu bardziej otwartego, godnego zaufania i rozwijającego się w zrównoważony sposób społeczeństwa cyfrowego. Projektując, konstruując i produkując najpełniejszą na świecie ofertę inteligentnych urządzeń oraz infrastruktury, stoimy na czele inteligentnej transformacji, aby stwarzać lepsze doświadczenia i szanse milionom klientów z całego świata. Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, obserwując nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram i Weibo, a także zapoznając się z najświeższymi aktualnościami w naszym serwisie StoryHub.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 50 mld USD, zatrudniającą 57 000 pracowników i działającą na 180 rynkach świata. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentnych technologii wszystkim użytkownikom, opracowujemy przełomowe rozwiązania sprzyjające powstawaniu bardziej otwartego, godnego zaufania i rozwijającego się w zrównoważony sposób społeczeństwa cyfrowego. Projektując, konstruując i produkując najpełniejszą na świecie ofertę inteligentnych urządzeń oraz infrastruktury, stoimy na czele inteligentnej transformacji, aby stwarzać lepsze doświadczenia i szanse milionom klientów z całego świata. Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, obserwując nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram i Weibo, a także zapoznając się z najświeższymi aktualnościami w naszym serwisie StoryHub.