handel technologie

Zastanawiasz się nad zakupem nowego iPhone? Zadbaj o jego ochronę

 

W ciągu ostatnich 5 lat ceny najdroższych wersji iPhone’ów wzrosły o blisko 100%, osiągając poziom ponad 7000 zł. Wraz ze wzrostem cen urządzeń, rosły także koszty ich naprawy – koszt wymiany samego wyświetlacza w iPhone Xs Max sięga w tej chwili prawie 1700 zł. Koszty naprawy nowego modelu poznamy już wkrótce, ale już teraz warto zastanowić się, w jaki sposób zabezpieczyć swój nowy nabytek.

Już dziś premiera najnowszych urządzeń Apple’a. Choć sporo o nich wiadomo, część informacji nadal pozostaje zagadką. Jednego można być pewnym – będzie jeszcze drożej niż rok wcześniej. Ceny zakupu, jak i ewentualnego serwisowania iPhone’ów rosną z roku na rok. Największym zmianom ulegają koszty związane z naprawą wyświetlacza. Według danych Digital Care, to właśnie z uszkodzeniem ekranu boryka się ponad 80% użytkowników smartfonów. Jak zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych kosztów związanych z „pajączkiem” na ekranie?

Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+

Usługi SafeScreen i SafeScreen+ dostępne są dla wszystkich osób, które posiadają iPhone od modelu 7 wzwyż. Wystarczy odwiedzić jeden z punktów iMad i jeśli po sprawdzeniu urządzenia okaże się, że smartfon nie jest uszkodzony możliwy będzie zakup usługi, która zapewni bezpieczeństwo naszego sprzętu przez kolejne 12 miesięcy. Ceny usług zaczynają się już od 16 zł miesięcznie i zapewniają odpowiednio 1000 zł (SafeScree) i 1500 zł (SafeScreen+) na wymianę wyświetlacza. Dodatkowo, klient zyskuje dostęp do aplikacji diagnostycznej i infolinii technicznej. Inwestycja ta szybko może się zwrócić ponieważ według danych Digital Care, w trakcie samych wakacji uszkadzaliśmy swoje telefony średnio co minutę!

Możliwość ochrony bez limitów kosztu naprawy

Z kolei kupując najnowszego iPhone’a u swojego operatora sieci komórkowej, za kilkanaście złotych miesięcznie mamy możliwość zabezpieczenia się na wypadek dowolnego uszkodzenia, nie ograniczając ochrony tylko do ekranu. Standardem stają się produkty, w ramach których raz w roku możliwa jest naprawa urządzenia bez żadnego limitu kosztów. Przy sprzęcie za blisko 8000 zł to wydatek, który naprawdę może się opłacić. Warto zwrócić uwagę, że w oferowanych produktach ochronnych wszystkie naprawy realizowane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu sprzęt nie traci gwarancji producenta.

***

kontakt dla mediów
Account Executive, Digital Care Sp. z o.o.
Mateusz Kaczor

mateusz.kaczor@mslgroup.com

informacje o firmie

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,6 mln klientów.

załączniki

więcej z kategorii handel