media/marketing/reklama

Wirtualna Polska z programem dla LINK4

WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.

W serii znajdują się rozmowy z mamami, które na swojej drodze napotkały przeszkody. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. O dzielnych mamach, które każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom macierzyństwa, ukazując przy tym niesamowitą siłę miłości i odwagę. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo, dla każdej z mam została przygotowana niespodzianka w postaci nagrania dziecka, które w niezwykle wzruszający sposób opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.

Premiera już w środę, 21 sierpnia, o godz. 13:00 na Stronie Głównej WP, w serwisie WP Kobieta i kanałach społecznościowych wydawcy. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień. Rozmowy prowadzi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów parenting.pl oraz WP abcZdrowie. Zajmuje się również tematami lifestyle w serwisie WP Kobieta. Prywatnie mama Tosi i Franka. W mediach społecznościowych przedstawia punkt widzenia z perspektywy mamy dziennikarki i stylistki. Koncepcję kreatywną cyklu opracowała Małgorzata Rudzińska – Producent Kreatywny Branded Content Video. Projekt w całości realizuje WP brand studio na zamówienie LINK4.

Aleksandra Nagel (fot. Kala Kiełbasińska) 1 Aleksandra Nagel (fot. Kala Kiełbasińska)

LINK4 Mama to unikalna oferta od LINK4 dostępna w dwóch pakietach: dla rodziców i dla dzieci. Pierwszy obejmuje ubezpieczenie NNW Mama z sumą ubezpieczenia do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł), z możliwością rozszerzenia o pakiet medyczny, ubezpieczenie pomocy prawnej i pakiet Assistance. Drugi dedykowany jest dzieciom i zawiera ubezpieczenie NNW (z sumą ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też wstrząśnienia mózgu, pneumokoki i sepsę. Ubezpieczenie dziecka można powiększyć o pakiet medyczny i Assistance. Zaletą tego pakietu jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, które ze swoim szerokim zakresem może z powodzeniem zastąpić tzw. szkolne NNW.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży. Od początku 2019 roku WP brand studio zrealizowało już 18 programów dedykowanych, czyli ponad 100 personalizowanych odcinków. Partnerzy WPM coraz częściej sięgają po rozwiązania łączące reklamę natywną oraz wideo non standard.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie