kultura/sztuka/rozrywka

Samochodowe kino letnie w Galerii Gryf w Szczecinie w cztery soboty sierpnia

29.07.2019 | Carrefour Polska

Już w najbliższą sobotę rozpocznie się cykl bezpłatnych seansów filmowych na parkingu Galerii Gryf w Szczecinie należącej do Carrefour Polska. Wakacyjna atrakcja będzie dostępna dla klientów od 3 do 24 sierpnia. Wśród filmów m.in. nagrodzony czterema Oscarami obraz „Bohemian Rhapsody”.

Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w te wakacje Carrefour Polska, właściciel i zarządca Galerii Gryf, zaprasza na darmowe seanse kinowe w ramach „Samochodowego kina letniego”, cieszącego się wielką popularnością wśród kinomanów.

Kinowe hity zostaną zaprezentowane na parkingu Galerii Gryf w Szczecinie. Projekcje odbędą się w specjalnej strefie, na ekranie o powierzchni około 140 mkw., zaś dźwięk nadawany będzie z nadajników FM na dedykowanej stacji radiowej. Dla niezmotoryzowanych widzów przewidziano strefę z leżakami i nagłośnieniem plenerowym. Na uczestników seansów filmowych czeka także bezpłatny popcorn.

Pierwsze spotkanie w Galerii Gryf w Szczecinie przy ul. Wiosennej 32 w ramach „Samochodowego kina letniego” odbędzie się w sobotę 3 sierpnia. Seanse rozpoczną się o godzinie 21.30. Udział w pokazach jest bezpłatny.

„Samochodowe kino letnie” organizowane jest przez Carrefour Polska od kilku lat na parkingach należących do sieci centrach handlowych. W czasie kilkutygodniowego cyklu, cieszącego się wielkim zainteresowaniem, widzowie mogą obejrzeć najciekawsze produkcje filmowe, zarówno polskie, jak i zagraniczne. W tym roku kinowe hity zostaną zaprezentowane na parkingach 5 centrów handlowych Carrefour: Galerii Grudziądzkiej, Centrum Handlowego Lwowska w Zamościu, Galerii Śląskiej w Rybniku, Centrum Handlowego Olsztyn i Galerii Gryf w Szczecinie.

Harmonogram „Samochodowego kina letniego” w Galerii Gryf w Szczecinie:

3 sierpnia: Bohemian Rhapsody

10 sierpnia: Źle się dzieje w El Royale

17 sierpnia: Venom

24 sierpnia: Green Book

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.