wydarzenia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

MAKRO Polska wspiera młodych adeptów sztuki kulinarnej

Dziewięć spotkań edukacyjnych, ponad 1500 uczestników z całej Polski, setki doświadczeń, tysiące inspiracji i niezliczona ilość wiedzy – sieć hurtowni MAKRO Polska podsumowuje trzecią edycję Szefa dla Młodych Talentów – jedynego programu odpowiedzialności społecznej w Polsce skierowanego do szkół gastronomicznych.

 

Szef dla Młodych Talentów  to program mający na celu wprowadzanie pozytywnych zmian w polskiej gastronomii. W jego ramach MAKRO Polska integruje szkoły gastronomiczne z sektorem HoReCa oraz wspiera młodych adeptów sztuki kulinarnej, stwarzając im możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni.

 

W ciągu dziewięciu miesięcy, od października 2018 do czerwca 2019 roku, sieć hurtowni zorganizowała dziewięć Mikserów Kulinarnych – bezpłatnych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół gastronomicznych – w których udział wzięło ponad 1500 uczestników z całej Polski. Dzięki warsztatom i pokazom kulinarnym, prezentacjom oraz prelekcjom mieli oni okazję rozwijać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności.

 

Trzecia edycja programu zainicjowała odsłonę wyjazdowych spotkań. MAKRO Polska gościła w: Krakowie, Łowiczu, Zakopanem oraz Olsztynie, a także zorganizowała 5 spotkań w Warszawie. „Zależy nam na dotarciu i kształceniu młodzieży w całej Polsce. Postanowiliśmy więc, że spotkania dla uczniów odbędą się nie tylko w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO, ale również w niektórych szkołach na terenie kraju” – mówi Jakub Matelski, koordynator programu Szef dla Młodych Talentów.

 

Spośród najbardziej wyróżniających się uczestników Mikserów Kulinarnych MAKRO Polska wyłoniło trzech, którzy dołączyli do grona junior ambasadorów programu. Joanna Wieczorek z Warszawy, Paweł Kosiorek z Łowicza i Krystian Sak z Trąbaczewa w nowej roli wspierali szefów kuchni podczas organizowanych przez MAKRO Polska wydarzeniach.

 

Tegoroczny Szef dla Młodych Talentów to również dwie edycje konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa, do udziału w których sieć hurtowni zaprosiła szkoły gastronomiczne z całej Polski. Zakwalifikowane zespoły złożone z uczniów i nauczycieli miały za zadanie przygotować autorski przepis z wykorzystaniem m.in. produktów dostarczonych przez organizatora. Sieć hurtowni wyłoniła 6 zwycięzców, którym przekazała zestawy noży MAKRO Professional oraz bony na zakupy do MAKRO.

 

Jesienią br. rozpocznie się kolejna edycja spotkań z cyklu Szef dla Młodych Talentów. Do tej pory w ramach programu sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała 27 wydarzeń, w których udział wzięło ponad 4600 uczestników.

 

Partnerem trzeciej edycji programu Szef dla Młodych Talentów był ChemaN – producent profesjonalnej odzieży dla gastronomii.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia