towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Jedyne takie na rynku - zapiekane makrele od SEKO
Po hawajsku lub po azjatycku – SEKO S.A., polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, pokazuje kolejne rybne nowości. Tym razem jest to jedyny taki produkt na rynku – zapiekana makrela w dwóch smakach.
Wersja po azjatycku jest pikantniejsza w porównaniu do wersji hawajskiej. Produkty są w opakowaniach 200 g.
– Na rynku nie było jeszcze opiekanej makreli w sosie warzywnym, więc badając gusta naszych Klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego produktu – mówi Kazimierz Kustra, Prezes SEKO S.A. – Oba smaki są idealne dla konsumentów szukających urozmaicenia i przede wszystkim nie mają konserwantów.
Ceny oscylują wokół 3-3,50 zł za opakowanie. Makrele są dostępne dla klientów m.in. Netto, Stokrotki oraz w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.
informacje o firmie
***
W ofercie SEKO jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty SEKO są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie. Na rynku pojawiła się nowa linia produktów z serii "Zdrowo i wygodnie".
informacje o firmie
***
W ofercie SEKO jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty SEKO są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie. Na rynku pojawiła się nowa linia produktów z serii "Zdrowo i wygodnie".