handel internet technologie nauka/edukacja/szkolenia

Selectivv Viewer 2.0 – analiza catchment area. Sprawdź skąd przychodzą do Ciebie klienci

04.07.2019 | Selectivv

Z jakiego obszaru przybywają użytkownicy do wybranej lokalizacji? Gdzie mieszkają i gdzie pracują osoby odwiedzające Twój sklep? Jaki jest ich profil demograficzny i behawioralny? Czy odwiedzają podobne, konkurencyjne miejsca? Korzystając z ulepszonej wersji Selectivv Viewer firmy Selectivv odpowiedź na te pytania staje się prosta. Narzędzie wykorzystywane pierwotnie przy planowaniu kampanii reklamowych zyskało nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozszerzone analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów mogą być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również przez sektor handlowy, bankowość czy nieruchomości.

Selectivv Viewer 2.0 - widok ekranu głównego.png[Selectivv Viewer 2.0 – widok ekranu głównego]

Nowe funkcjonalności Selectivv Viewer

Nowe narzędzie umożliwia określenie zasięgu danej lokalizacji (catchment area, z której przybywają użytkownicy). Pozwala na analizę stref dziennych i nocnych użytkowników, czyli obszarów gdzie mieszkają i gdzie pracują. Umożliwia także określenie profilu demograficznego i behawioralnego odwiedzających. Celem Selectivv Viewer jest lepsze poznanie zachowań użytkowników w realnym świecie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Selectivv Viewer 2.0 - strefa dzienna.png

[Selectivv Viewer 2.0 – strefa dzienna]

Monitoring wielu lokalizacji pozwala na odkrywanie obszarów wspólnych dla klientów własnych i konkurencji. Dzięki temu możemy np. określić miejsca, w których warto zawalczyć z innymi markami o klientów, a także miejsca gdzie takie akcje nie będą skuteczne. W efekcie możemy zaoszczędzić budżet oraz lepiej zaplanować działania komunikacyjne i marketingowe.

Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów, to oni korzystając z poprzedniej wersji narzędzia podpowiadali nam kolejne rozwiązania. – mówi Dominik Karbowski co-CEO Selectivv. Do tej pory możliwe było poznanie potencjału inwestycyjnego czy reklamowego danego obszaru. Przyszły właściciel sklepu czy lokalu mógł sprawdzić profil użytkowników i dzienną ilość osób przebywających w badanym miejscu. Firmy mogły planować kampanie mobilne i outdoorowe. Nie dla wszystkich naszych Klientów było to wystarczające. Właściciele czy zarządzający obiektami usługowo-handlowymi szukali rozwiązania pozwalającego odkrywać i monitorować zachowania oraz nawyki osób odwiedzających. My daliśmy im coś więcej, analizę klientów w konkurencyjnych lokalizacjach.

Selectivv Viewer 2.0 - catchment area.png

[Selectivv Viewer 2.0 – analiza klientów własnych i konkurencji]

Przygotowane przez Selectivv narzędzie daje nowe możliwości analityczne, niedostępne przy zastosowaniu wcześniejszych rozwiązań, takich jak automatyczny system rozpoznawania numerów rejestracyjnych czy angażujące klientów pozyskiwanie kodów pocztowych przy kasach. Wymienione metody umożliwiają zbieranie przydatnych informacji o klientach, ale dają węższy kontekst, a w efekcie słabsze wyniki. Z kolei badania ankietowe są kosztowne, a respondenci nie zawsze odpowiadają zgodnie z prawdą (deklaratywność). Selectivv Viewer 2.0 posiada wszystkie zalety wymienionych rozwiązań, a dodatkowo jego kompleksowość umożliwia monitorowanie konkurencji oraz czerpanie realnych korzyści na podstawie informacji o jej klientach. Dodatkową wartość dla użytkowników narzędzia stanowi odniesienie swoich wyników sprzedażowych z danego okresu do wyników konkurencji, np. porównując liczbę osób odwiedzających nasz punkt oraz obiekty innej sieci. Porównując zmiany w czasie, możemy dowiedzieć się czy zmienił się zasięg tych punktów i profil użytkowników odwiedzających te miejsca.

Selectivv Viewer 2.0 - informacje z wybranej lokalizacji.png

[Selectivv Viewer 2.0 – informacje o wybranej lokalizacji]

Jak skorzystać z narzędzia?

Narzędzie umożliwia samodzielną analizę danych. Z jednej strony możliwe jest porównywanie danych historycznych z ostatniego roku, kwartału, miesiąca czy tygodnia w odniesieniu do wybranej lokalizacji/grup lokalizacji, z drugiej – w ramach narzędzia – można zamówić usługę GeotrappingⓇ i otrzymać dane za interesujący nas okres. Do wyboru mamy możliwość monitorowania jednego punktu, ale także wielu, dowolnie wybranych lokalizacji. Dzięki temu błyskawicznie uzyskujemy dane o lokalizacji i użytkownikach ją odwiedzających, adekwatnie do naszych potrzeb.

Działanie Selectivv Viewer 2.0 jest oparte na autorskiej usłudze Selectivv Geotrapping®. Dzięki niej możliwe jest połączenie danych o lokalizacji z analizą danych o użytkownikach smartfonów i tabletów.

Narzędzie dostępne jest na stronie dmp.selectivv.com

Poznając zachowania, nawyki oraz charakterystykę klientów, a także monitorując działania konkurencji, możliwe jest podejmowanie lepszych decyzji biznesowych: bardziej racjonalne planowanie kampanii mobilnych i działań outdoorowych, realizowanie działań zwiększających zaangażowanie odbiorców, większa sprzedaż produktów i usług. Rozszerzenie funkcjonalności narzędzia jest odpowiedzią na potrzeby firm, dla których analiza zachowań użytkowników w świecie offline, stanowi podstawę biznesu. Selectivv Viewer jest pierwszym oprogramowaniem typu self-service firmy Selectivv, która zapowiada dalszy rozwój linii produktów SaaS (software as a service).

 

informacje o firmie

***

O Selectivv: 

Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe oraz projekty badawcze.

W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS, służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting i analizy z obszaru big data. 

Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz dane o lokalizacji.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com

informacje o firmie

***

O Selectivv: 

Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe oraz projekty badawcze.

W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS, służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting i analizy z obszaru big data. 

Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz dane o lokalizacji.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com