handel media/marketing/reklama

#TatoWie. Ostra akcja w Netto!

18.06.2019 | Brand New Heaven

Brand New Heaven przygotowała kampanię reklamującą kolejną edycję promocji rabatowej w sklepach sieci NETTO. Promocją objęte są noże kuchenne Thomas by Rosenthal group.

Ruszyła kolejna odsłona kampani sieci sklepów Netto wykorzystująća popularny koncept autorstwa agencji BNH pt. “Tato Wie”. Bohaterami są dwaj tatowie, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, robiąc zakupy i przygotowując posiłki.

Tym razem Netto proponuje kupującym solidne rabaty na wysokiej jakości noże kuchenne marki Thomas by Rosenthal group. Aby otrzymać 75% rabatu na jeden produkt wystarczy zebrać 10 naklejek. Za każde wydane 25 zł na produkty w sieci sklepów NETTO klient otrzyma jedną naklejkę. Promocja trwa do 14 września br. Naklejki można zbierać do 7 września

BNH jest twórcą konceptu, przygotowała i nadzorowała sesję fotograficzną, produkcję i postprodukcję spotu reklamowego 30”, 15” oraz kilku 6” formatów Kampania wyświetlana jest m.in. w Ipla, TVN Player, TVP VOD i YouTube. Ponadto agencja stworzyła kay visual oraz grafiki na standy reklamowe.

Firma NETTO Polska ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Sklepy sieci zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Oferowany asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

informacje o firmie

Informacje dodatkowe:

Brand New Heaven to agencja strategiczno kreatywna. Działa od 2011 roku. Oferuje usługi 360 stopni - ATL, BTL, PR, eventy, promocje oraz digital, social i performance.

W tym roku Brand New Heaven została liderem wśród agencji niezależnych w obszarze obsługi klienta wg Raportu Agencji Reklamowych i Domów Mediowych Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”.

Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring), Dakoma, Coccine, NETTO Polska, FM Logistic Central Europe, Fundacja Avalon, LINK4.

www.brandnewheaven.pl

Facebook: @BrandNewHeaven

LinkedIn: @BrandNewHeaven

Vimeo: @BrandNewHeaven

informacje o firmie

Informacje dodatkowe:

Brand New Heaven to agencja strategiczno kreatywna. Działa od 2011 roku. Oferuje usługi 360 stopni - ATL, BTL, PR, eventy, promocje oraz digital, social i performance.

W tym roku Brand New Heaven została liderem wśród agencji niezależnych w obszarze obsługi klienta wg Raportu Agencji Reklamowych i Domów Mediowych Millward Brown dla Media & Marketing Polska. W 2016 roku agencja otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej za pomysły i realizację serii spotów do projektu „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”.

Główni Klienci to: Grupa mBank (marki: mBank, mLeasing, mFactoring), Dakoma, Coccine, NETTO Polska, FM Logistic Central Europe, Fundacja Avalon, LINK4.

www.brandnewheaven.pl

Facebook: @BrandNewHeaven

LinkedIn: @BrandNewHeaven

Vimeo: @BrandNewHeaven