wydarzenia zainteresowania/hobby technologie

OPPO przedstawia Creators Awards, nowy inspirujący konkurs fotograficzny dla wszystkich miłośników fotografii mobilnej z całego świata

17.06.2019 | OPPO

OPPO, wiodący globalny producent smartfonów, uruchamia od dziś wyjątkowy projekt - OPPO Creators Awards 2019 - otwarty dla każdego konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane smartfonem, którego celem jest wspieranie i inspirowanie nowego pokolenia miłośników fotografii mobilnej na całym świecie.

Z tej okazji marka przygotowała także Manifest wideo, oddający ducha przedsięwzięcia. Został on nakręcony podczas turnieju Roland Garros.

Ponieważ fotografia mobilna zyskała na znaczeniu w nowoczesnej i profesjonalnej fotografii, praktyczne, funkcjonalne i łatwe w użyciu funkcje wprowadzone przez OPPO, pozytywnie przyczyniły się do kształtowania tego ewoluującego trendu. Także poprzez właśnie zaprezentowany Reno 10x Zoom, który jest wyposażony w pionierski 10-krotny zoom hybrydowy, tryb ultra-night 2.0, artystyczny portret i nowe algorytmy AI, tym samym marka znacząco przyczyniła się do podniesienia jakości zdjęć, dzięki czemu wynosi mobilną fotografię na nowy poziom.

Jako jeden z globalnie wiodących producentów fotograficznych smartfonów, OPPO zawsze dążyło do zaoferowania swoim użytkownikom na całym świecie najlepszych technologii i doświadczeń fotograficznych. „Fotografia zawsze była podstawą strategii OPPO. Zarówno w zakresie podzespołów, jak i oprogramowania OPPO nigdy nie przestało poszukiwać i wprowadzać innowacji, starając się zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia fotograficzne i ułatwić robienie wspaniałych zdjęć. ”- mówi Derek Sun, Global Marketing Director w OPPO.

Na OPPO Creators Awards 2019 składa się 5 różnych kategorii:

Twoja Kreatywność (Fotografia w stylu dowolnym - wedle Twojego pomysłu!),

Twoja Noc (Uchwyć prawdziwe oblicze nocy),

Twoi Ludzie (Fotografie osób oraz portrety),

Twoja Perspektywa (Zbliżenia, fotografie wykonane obiektywami szerokokątnymi oraz inne kreatywne ujęcia)

i Twój Świat (Zainspiruj nas do zwiedzania świata)

Jest podzielona na dwie grupy; odpowiednio: grupa OPPO (zdjęcie zrobione smartfonami OPPO) i grupa otwarta. Kandydaci mogą nadsyłać swoje prace do 17 lipca.

Zwycięzcy konkursu - wybrani przez jurorów reprezentujących agencję fotograficzną Magnum Photos, OPPO i innych profesjonalistów z dziedziny fotografii - zostaną przedstawieni 31 Lipca, a wszystkie najlepsze zdjęcia zostaną wybrane i udostępnione w galerii prac na stronie See Beyond (www.seebeyond.oppo.com)

Zwycięzcom konkursu OPPO Creators Awards 2019 zostaną przyznane nagrody pieniężne o całkowitej wysokości 30 000 USD. Wszyscy laureaci otrzymają także smartfony OPPO Reno 10x Zoom i indywidualnie opracowane warsztaty w ramach Programu Rozwoju Talentów OPPO, aby dodatkowo wspomóc fotograficzną kreatywność. Zwycięzcom wiedzy i wskazówek w całym spektrum wiedzy (od konceptualizacji po wykonywanie zdjęć) udzielać będą światowej klasy fotografowie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie seebeyond.oppo.com

Dziś OPPO oficjalnie przedstawiło wideo z kampanii Creators Awards, w której podjął współpracę ze znaną francuską fotografką, Fanny Latour-Lambert:

 

Film uwypukla determinację, która napędza wszystkich entuzjastów, każdego dnia, tak w dążeniu do uzyskaniu idealnego obrazu, jak i na korcie tenisowym przy grze o zwycięski punkt. Symbolicznym odwzorowaniem charakteru marki OPPO i jej otwarcia na wszystkich poprzez zaoferowanie każdemu, zarówno profesjonaliście, jak i amatorowi, możliwości wyrażenia swojej fotograficznej kreatywności, jest przedstawienie pasjonatów-amatorów tenisa, którzy grają na kultowym czerwonym glinianym korcie Rolanda Garrosa.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.